Post Page Advertisement [Top]

Spraviť si tenkú očnú linku je pre mňa miestami nemožné. Pri tekutých či gélových linkách sa často stáva, že sa mi pošmykne ruka alebo vrstvím dovtedy, kým je tenká decentná linka hrubá a výrazná (samozrejme, nechtiac). Nie vždy je to takto, niekedy sa mi podarí pekná tenučká linka. Keď som naposledy nakupovala produkty od Dermacolu, rozhodla som sa aj pre linku. Z jediného dôvodu. Bola lacná, čítala som na ňu veľmi pozitívne recenzie a akurát mi došla moja milovaná tekutá linka od Rimmel London. Tak, aká vlastne je?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Linka pochádza z kolekcie Black Sensation. V tejto kolekcii nájdete viacero liniek, ak však chcete tenučkú, siahnite po tejto. Zaručene :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vidíte, že linka je ako fixka. Dosiaľ som takéto linky nemala rada najmä kvôli výdrži. Tenučký aplikátor je skvelý :-) A pracuje sa s ňou na jedničku!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aplikácia je rýchla, precízna a jednoduchá :-) Ako vidíte, naozaj sa mi podarila tenká linka :-) Viac ako veľa textu určite povedia fotky :-) Ako u mňa skoro vždy ;-)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NALÍČENÍ (riasenka Scandal Eyes Rockin Curves Black Extreme)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NALÍČENÍ 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Linka sa po celom dni z oka ani nepohla! Farba je krásna sýta a drží. Vďaka aplikátoru trafíte aj priestor medzi riasami, najmä ak máte nanesené aj umelé trsy. Nijaké dráždenie či alergickú reakciu som nespozorovala a odličovanie bolo tiež hračkou, aj keď o sebe "tvrdí", že je vodeodolná (čo naozaj je, skúšala som na ruku a umyť ju, nešla dole), no micelárka Sensibio si s ňou poradí úplne hravo. 

A cenu 3,79 €? Nemám tejto linke absolútne čo vytknúť, je úplne skvelá!

7 komentárov:

  1. Tak u mňa je to pravý opak, vydrží mi na očiach polhodinu a potom zmizne, mám presne tu istu, ale asi ide o chybný kus alebo čo lebo výdrž nulová a vodeodolná teda už duplom nie je..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám ten istý problém, už som si myslela že som sama. Skoro všade si ju blogerky chvália na margo toho som si ju aj kúpila ale bohužial je to des bes. Presne po polhodine nikde a o vodeodolnosti nemôže byť ani reč, ja som z nej sklamaná. Inak ja mam všeobecný problém s linkami. Mám aj kremovky od zoeva a gelove od maybelline a obe sa mi obtláčajú na viečko.

      Odstrániť
  2. mala by si si to potiahnuť ešte trochu smerom von :-) potom to bude perfect :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ju mám tiež a veľmi mi sadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím, že je parádní, až mi vyschne má L´oréalka, budu vědět po čem sáhnout :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/spotrebovano-brezen-2013.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak. Akoniec ti predsalen sadla :) som rada lebo ja na nu nedam dopustit

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áno, je skvelá, používam ju dodnes ;-) teda nie tú istú :-P ale tento typ

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]