Post Page Advertisement [Top]

O značke Bourjois je známe, že je malou sestrou slávnej Chanel. Sama som mala niekoľko produktov a prevažne to boli veľmi dobré kúsky (jasné, že sa našli aj fail produkty, ako takmer pri každej značke a okrem toho samozrejme nie každému sadne všetko). Ich známe deodoranty ikonického tvaru s guličkou na vrchnáčikom som však ešte nemala a rozhodla som sa to napraviť :-)


Okrem príťažlivého vzhľadu a krásnej fialovej farby chceme mať deodorant doma iba pre jeho účinok (vlastne kašľať na to, v akom balení tá vec je, hlavne, že účinkuje, nie? :-P ale estetika je namieste, naozaj ;-)). Úprimne, po deodorante Invisible 48 H som pokukovala už dlhšie, ale stále som mala buď poriadnu zásobu, alebo som si jednoducho povedala "neskôr".



Nebudem tvrdiť, že vydrží 48 hodín, pretože približne po 4-5 hodinách v práci mám potrebu tnova ho použiť (ako s každým jedným deodorantom). Netvrdím, že neúčinkuje, pretože aj keď sa spotím, necítim sa, a to je podstatou deodorantu. V tom je ale celkom priemerný. Čo oceňujem je, že nedráždi ani citlivú a oholenú pokožku a nefarbí oblečenie. Vonia údajne ako magnólia, ja tam cítim aj takú tú púdrovú eleganciu (asi takto nejako si predstavujem vôňu púdra, ktorý používali Parížanky v minulosti). Určite poteší aj skutočnosť, že neobsahuje parabény a alkohol. Za mňa spokojnosť a určite to nie je posledné balenie. Popravde ma naozaj príjemne prekvapil a vzbudzuje vo mne pocit francúzskej elegancie.

2 komentáre:

  1. Vím, že je důležitý obsah, ale i pěkné balení hraje velkou roli. Teda aspoň u mě. Já deodoranty nepoužívám, kupuji přímo antiperspiranty a to jedině od Rexony, se kterou jsem byla zatím vždy spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :-) Rexona je zaručene spoľahlivá, no v mala som aj takú skúsenosť, že mi veľmi vysušovala pokožku podpazušia

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]