Post Page Advertisement [Top]

Všetci, ktorí zájdete občas do DM asi minimálne tušite, že už nejaký ten čas je aj na našom slovenskom trhu k dispozícii ich ďalšia vlastná značka. A tak sa okrem značiek ako Balea, Alverde, či Denkmit tešíme aj zo značky dekoratívnej kozmetiky Trend It Up. Mala som už ich gél na obočie a držal teda poriadne! Spolu s vianočným a novoročným prianím mi z DM poslali lak na nechty a rúž. Tak sa poďme na ne pozrieť zblízka!



Lak na nechty Bold Glitter Nail Polish, odtieň 010


Trblietavé laky na nechty mám celkom rada, hoci ťažšie je to potom s odlakovaním (aj keď Dermacol odlakovače to celkom zvládajú). 

Takéto trbliče sa dajú použiť rôzne - buď ako efekt na nehaký farebný lak, na končeky nechtov, navrstviť ich samostatne na nechty a pod. Zvolila som posledný spôsob - na podkladový lak som aplikovala 2-3 vrstvy trblietavého a prelakovala nadlakom. Efekt vydržal 3 dni takmer bez poškodenia len s jemným náznakom olupovania na končekoch nechtov. Postupne, ani neviem ako, pri rôznych činnostiach sa mi bezbolestne odlúpil celý lak z viacerých nechtov, zvyšok som doodlakovala. Výdrž priemerná, ale na trblietavý celkom ok, farba skôr sviatočná, ale príjemná. Celkom zaujímavý kúsok do zbierky lakov.


Rúž Intense Color Last Lip Stylo, odtieň 040


Pri tomto rúži sa na odtieň veľmi sústrediť nebudem. Je síce krásny, ale pre mňa nenositeľný, max. na tematickú párty.





Tento rúž má úžasne trvácnu farbu, ktorá vydrží aj pitie! A to je z výhod asi tak všetko. Neviem, ako sú na tom ostatné odtiene, možno by stálo za to vyskúšať nejaký "nositeľný do práce". No tyčinka s farbou sa kývala, kým som si aplikovala rúž, a tak som musela nepodarky odličovať vatovou tyčinkou namočenou v micelárke. Farba je síce trvácna, ale nie je jednotná - zafarbil mi pery (mimochodom, predým, ale nie tesne pred líčením, hydratované balzamom) presne tak všelijako, ako to je na fotkách. 
Nuž, snáď nepoznám značku, ktorej každý jeden výrobok by som milovala a inak to nie je ani pri Trend It Up.

1 komentár:

  1. Ja mám tiež z rúžu také rozpačité pocity. Skúsila som ho na Vianoce, ale po večeri to už nevyzeralo dobre... Odtieň tiež nie je veľmi moja šálka kávy. Ale lak je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]