Post Page Advertisement [Top]

Určite ste postrehli januárovú mesačnú akciu Ziaja, pri ktorej dostanete k nákupu nad 10 € sprchový balzam Acai Berry ako darček. A možno ste si všimli, že na chvíľu bol výpadok, darčeky neboli a už to vyzeralo, že do konca mesiaca ani nebudú. No a potom Ziaja zareagovala promptne a úžasne voči zákazníkom - všetci, ktorí nakúpili v čase výpadku darčeka ho mohli dostať dodatočne po predložení účtenky! Skvelé! Naozaj pro-zákaznícky orientovaný prístup v tejto cenovo dostupnej kozmetickej firme! A odkedy otvorili pobočku v Prešove, som tam cca raz do mesiaca na nejaký ten nákup :-) Inak to nebolo ani minulý víkend.


Gél alebo iný prípravok na intímnu hygienu je u mňa nutnosť. Toto nie je môj prvý od Ziaja a som s nimi celkom spokojná. Balenie je praktické s pumpičkou a na veľkosť - 500 ml - mal nadmieru priaznivú cenu /nepamätám si presne, ale určite nie viac ako 5 €/.


Línia Acai Berry pre mňa nie je neznámou. Minulý rok na jar som vyskúšala novinku - penové telové masielko z tejto kolekcie a bola som veľmi spokojná. A tak som bola rada, že sa mi ušiel tento darček k nákupu a mohla som si rozšíriť skúsenosť s kolekciou o sprchový balzam. Vonia rovnako ako penové masielko - niečo medzi jahodami a bobuľkami acai. Podľa popisu by mal byť vhodný prevažne pre unavenú, fádnu a citlivú pokožku majiteľa, ktorý je často pod vplyvom stresu (dokonca by mal poskytovať aj korekciu vrások - na tele si to však nejako neviem predstaviť).
Sprcháčik je to veľmi príjemný a pokožku aj jemnučko hydratuje - aj tak je namieste po sprche použiť nejaké mazadielko - ktoré ak bude bez výraznej vône, jemnučko cítiť vôňu sprcháča na tele aj ráno po zobudení.
Ziaja si ma celkom získala najmä telovkou a inak to nie je ani v prípade týchto dvoch produktov, ktoré patria momentálne k mojim najpoužívanejším (hoci sprcháče často a rada striedam).

3 komentáre:

  1. Jeee, ještě, že já nemám nikde v blízkosti obchůdek s touhle značkou, jinak bych tam byla velmi často. Ziaju mám moc ráda a musím uznat, že mají skvělý přístup ke svým zákazníkům. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě Ziaja zase tak nezaujala, ale zatím jsem měla jen asi dva produkty. Napsala si pěknou recenzi :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Ziaji jsem zkoušela pouze kondicionér a skvěle voněl po čokoládě :) ovšem jsem s ním byla spokojená, tak na půl.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]