Post Page Advertisement [Top]

Keď som objavila Clinique Pop Lip Colour + Primer, myslela som si, že som objavila najlepší klasický rúž. Clinique bol a je veľmi fajn a ja mu naozaj nemôžem nič vytknúť. Nie je to však tak dávno, čo som si hľadala znovu nejakú prírodnú dekoratívku a natrafila na značku PuroBio. Keď som našla rúž a vygooglila si nejaké foto, povedala som si, že to stojí za vyskúšanie. Keď mi prišiel domov odtieň 07 a vyskúšala som ho, zaľúbila som sa. Potom som mala taký pocit, že som ho stratila, prehľadala som celý byt, všetky kabelky a vrecká a rúžu nikde. Nič to, objednala som si ďalší, pre istotu rovno 2 odtiene 04 a 07. Tento rúž za to stál! A prezradím vopred, že je tomu asi týždeň, čo môj drahý manžel našiel pri prudkom zatáčaní v aute tú vec, čo mu hrkala - áno, môj stratený rúž :-) Takže ich mám doma 3 :-) No viem, že ich určite využijem.


Rúže PuroBio sú v krásnej ružovej papierovej škatuške s číslom odtieňa, slovenskou nálepkou a zložením.





Po odbalení škatuľky sú rúže takmer rovnaké, nevýhodou je, že aj nálepka s odtieňom vyzerá takmer identicky, preto ich rozlišujem podľa čísla. Balenie je však veľmi vkusné a jednoduché.





































Oba rúže sú výdržou a kvalitou rovnaké, tak ich hodnotenie zhrniem. Pokiaľ ide o ten biely povlak - keď som nadšená otvorila prvú zásielku, zľakla som sa, že rúž je pokazený alebo niečo s ním je. Po kontaktovaní Babičkinej záhrady som dostala takmer okamžitú odpoveď, že je to OK, jednoducho produkty prírodného zloženia nemajú takú stálu farbu - to sa však absolútne netýka farby na perách. Tá je teda poriadne stála!

Nanášanie je bezproblémové, aj keď spočiatku sa zdá produkt tvrdší. Rúž je napriek tomu príjemne hydratačný, aj keď výrazne suchým perám jeho schopnosť hydratácie stačiť nebude. To však nie je to najlepšie. Odtiene sú dychberúco nádherné a sýte. No čo ma dostalo, je výdrž. Po prvýkrát som ho testovala na posedení s priateľmi. Pohár vína bol síce s odtlačkom, no aj po pár hodinách bol rúž na svojom mieste.
Dokonca ho neskolil ani obed - iba jemne znížil intenzitu odtieňa a, samozrejme, rúž zmizol z tej oblasti pier, ktorá najčastejšie prichádzala do kontaktu s jedlom a príborom/pohárom - ten prechod pier do vnútra úst, ale inak držal! Aj po ďalších hodnách rúž držal! Po jedle sa síce trošku rozmazáva v kútikoch, to však ľahko vyriešite vatovou tyčinkou, ak ju máte po ruke alebo papierovo vreckovkou.
S týmto rúžom si jednoducho som istá. Ostane na svojom mieste a vyzerá úchvatne :-) Ako bonus prírodné zloženie a cena, ktorá je dokonca nižšia ako pri rúži Clinique - 11,90 €. Verte mi, mám doma 3 tieto rúže /kúpené za vlastné peniaze/.

PS. môj miláčik je 07 - odtieň vhodný do práce, do ulíc, na párty, jednoducho všade ;-)

5 komentárov:

  1. Až sa mi nechce veriť že existuje rúž ktorý takto dlho vydrží. Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, aj ja som z neho nadšená :-) a nadšene ho stále používam

      Odstrániť
  2. Waau vyzera super, zatial som sa nestretla s ruzom s prirodnej dekorativky, ktory by bol takto intenzivny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, tak ta výdrž je dokonalá a po těchto rtěnkách se musím jít podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]