Post Page Advertisement [Top]

Jeden príspevok o slnečnej kozmetike (Solait) už na blogu toto leto bol a na rade sú ešte dva. Dnes si prečítate o mojej prvej skúsenosti s produktami Ziaja Sun. V ponuke je ich niekoľko druhov a značka má v ponuke aj dve lákadlá, ktoré podľa mňa patria do každej tašky na kúpalisko, šport či na dovolenku. 





Ak milujete hory a / alebo more, určite oceňujete čo najvyšší SPF. 50+ s vysokou UVA a UVB ochranou využijete nielen v lete, ale aj v zime na lyžovačke a vaša pleť sa vám poďakuje. Krém je ľahký, nie je príliš mastný a má celkom zaujímavú sviežu citrusovú vôňu. Obsah vitamínu C je ako príjemný bonus. 
Tan Accelerator alebo urýchľovač opálenia je produkt, ktorý som ešte od žiadnej značky neskúšala a myslím si, že je to celkom lákadlo tejto kolekcie. Nanášam ho pred aplikáciou ochranného krému / spreja rovnomerne na celé telo, dokonca som si ho raz dala aj na tvár. Nie je mastný a v zložení okrem iného nájdete aj kakaové maslo, vitamín E či pantenol. Pokožka je po ňom vláčna, pleť s ním nemala výraznejší problém. A či funguje? No mne sa zdá, že áno. Pár krát som sa prešla po meste a naozaj som bola opálenejšia ako bez použitia tohto krému. 150 ml navyše kúpite za skvelú cenu, cca 3,22 €.
Posledným mojim obľúbencom je olej na opaľovanie s veľmi nízkym SPF 6. Ten používam, keď idem iba do mesta na rýchly nákup alebo na návštevu k našim, pričom viem, že budem na slnku max 15 minút. Na slnenie však veľmi neodporúčam, aspoň svetlejším typom určite nie, ibaže by sa vám chcelo aplikovať ho každú chvíľu. Ak už máte nejaký základ opálenia alebo ste tmavší typ, mohol by vám stačiť ;-)





Ziaja má na slovenskom trhu dostupné 2 prípravky po opaľovaní. Upokojujúci gél môže byť vašou prvou záchranou, ak ste zabudli na krém, nenakrémovali sa dostatočne alebo vás pripieklo z akéhokoľvek iného dôvodu. Je príjemne chladivý a vďaka obsahu pantenolu dokáže pokožku celkom dobre upokojiť. Odporúčam aplikovať znova podľa potreby.
Druhým lákadlom tejto línie je telové mlieko na predĺženie efektu opálenia. Obsahuje bambucké maslo, vonia citrusovo tak, ako väčšina produktov línie Sun. Pokožku celkom dobre hydratuje a vyživuje. či naozaj dokonale predlžuje efekt opálenia sa tak skoro nedozvieme, možno po lete, ako dlho pokožka vydrží opálená, avšak ako after sun starostlivosť je to celkom dobrý pomocník a snáď aj so želaným efektom predĺženia opáleného vzhľadu ;-) Páči sa mi, že pokožku nelepí a funguje ako klasické telové mliečko. Oba sú v 200 ml balení a ich cena je okolo 3 €.

Minimálne Tan Accelerator a After sun tan prolonger sú produkty, ktoré sa určite zapíšu do zoznamu mojich top produktov na leto. Nezaťažia peňaženku, vyživia a hydratujú pokožku a vyzerá to tak, že aj účinkujú (hovoria moje asi mesačné skúsenosti).

4 komentáre:

  1. Pokial viem, ze budem vonku naozaj len kratko - 15 minut ako pises, tak uv faktor nepouzivam. Myslim, ze plet v tom pripade netreba zatazovat a tiez by mala mat priestor na tvorbu vitaminu D. Aky pripravok s uv filtrom pouzivas na tvar?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si nedám nič, tak aj do 15 minút ma spečie, toto aspoň trošku ochráni. Na tvár BB krém Missha - ten má SPF 30, alebo Biodermu.

      Odstrániť
  2. Urýchľovač opálenia som mala, celkom zaujímavý produkt :) No aj tak mám najradšej ak si na pleť "nečapem" zbytočné chemikálie a s tým že by som sa spálila som doteraz aj napriek tomu že nikdy nepoužívam SPF prípravky problém nemala :D Ale za to s nimi ma tak spieklo, až sa mi nechcelo veriť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa zas naopak, s opaľovákmi nespieklo ešte. nuž, každý je iný ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]