Post Page Advertisement [Top]

Už je to nejaký ten piatok, čo som si cez stránku sonička.sk objednala prírodnú riasenku PHB Ethical Beauty, no používam ju asi polroka. Prečo práve táto značka? S pleťovými krémami a sérami PHB som mala mimoriadne dobré skúsenosti, takisto aj s rúžom a chcela som vyskúšať prírodnú riasenku (mala som jednu od Cosm´étika). Síce tá suma je dosť vysoká - 19,90 €, ale povedala som si, že ak má byť šetrnejšia k môjmu telu a k prírode a zvieratkám a urobí ten správny efekt, prečo nie. Veď som bola ochotná dať 20 € a viac za riasenku Chanel... (aj keď ide o zvučné meno...).

Riasenka má krásny papierový obal so všetkým, čo potrebujete vedieť. To naozaj oceňujem, pretože pri bežných, aj drogériových riasenkách musíte často googliť, aby ste sa dopátrali k akému-takému zloženiu produktu.





Poteší aj, že riasenka je Vegan, Cruelty-Free a má rôzne certifikáty ako aj značka PHB samotná. Po otvorení som však ostala mierne zaskočená. Ak ste mali jedny z tých úplne prvých riaseniek, tak táto vonia presne tak. Neviem to bližšie špecifikovať, tak dúfam, že viete alebo aspoň tušíte, o akú vôňu / pach ide. Podobnú "vôňu" však má väčšina vodeodolných riaseniek.





Kefku má skôr tradičnú, štetinky sú usporiadané do rovnomernej špirály, ktorá je pri konci užšia a pri rúčke širšia.





Ten efekt skutočne nie je zlý. Mám rada výrazné mihalničky, či už ide o dĺžku a objem a tento efekt nie je presne to, čo očakávam, keď sa na riasenke píše o dĺžke a objeme. Na bežný deň by však mohla byť fajn. Efekt vydrží v priebehu celého dňa, občas som však mala pocit, neopadáva a nedráždi oči.
Vodeodolné riasenky veľmi nemusím, avšak táto urobila celkom fajn efekt bez rozmazania, akurát sa mi otláča na horné viečko pri každom pokuse o nalíšenie (rýchla manipulácia vatovou tyčinkou by to mohla zachrániť).
Odlíčenie je trošku problémové, odporúčam odličovač s olejovou zložkou určený na vodeodolné riasenky, micelárka a bežné odličovače s ňou majú problém. Po odlíčení každej vodeodolnej riasenky ma neuveriteľne štípu oči, pri iných riasenkach sa mi to nestáva (= dôvod je jasný - vodeodolnú treba z očí viac "drhnúť" ako klasickú riasenku, a tým pádom si oči podráždim). Moje citlivé oči s ňou teda nemajú problém až kým nepríde na odličovanie (no to môže byť aj odličovačom, predsa tie na vodeodolné produkty ma tak trošku vždy štípali...).
Okrem toho, čo som už napísala riasenke veľmi nemám čo vytknúť, no tuším, že si ju už znova nekúpim, až tak ma totiž neočarila. Za pokus to však stálo a určite je lepšia ako väčšina vodeodolných riaseniek, ktoré som vyskúšala a je veľmi dobrá aj na leto, keď buď zmoknete (asi najpravdepodobnejšie doteraz) alebo ste niekde pri vode alebo športujete tak zanietene, že prepotíte všetky vrstvy. Ani pot ju nezdolá, to treba uznať.
Na prírodné riasenky som však stále zvedavá, momentálne pokukujem po tejto od ZAO, ktorá nie je vodeodolná a kefka vyzerá tak, že by sme mohli byť kamošky ;-)

3 komentáre:

  1. Konečne nejaká pekná prírodná riasenka :) Túto by som s radosťou vyskúšala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. efekt má teda naozaj dobrý ;-) väčšina prírodných je slabá

      Odstrániť
  2. Táto riasenka vyzerá fajn :-) Musím sa priznať, že som ešte o nej pred tým nepočula :-)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]