Post Page Advertisement [Top]

Viem, že značka Pupa Milano ponúka aj starostlivosť o pleť a telo, vône, či slnečnú starostlivosť - teda je komplexná. Vždy som ju však mala skôr zafixovanú ako značku dekoratívnej kozmetiky, vlastne tak, ako aj český Dermacol. Keď som bola minulý týždeň v Košiciach na školení, zašla som aj na kratší shopping a vošla som aj do obchodíka Pupa. Nevedela som, že amjú nejaké akcie, no na plagátoch som si prečítala - s klubovou kartičkou (čo, samozrejme, mám :-)) bola akcia na textilné pleťové masky 2+1 zadarmo a tiež zľava na všetko na obočie. A tak som odtiaľ odchádzala s 3 pleťovými maskami, gélom na obočie, vzorkami a celkovou radosťou a dobým pocitom z príjemnej  a ochotnej obsluhy a výhodného nákupu.

Ako hovorí názov príspevku, dnes to bude o pleťovke, takže gélik na obočie si necháme nabudúce, no myslím, že sa máte na čo tešiť. Bola /a je/ to moja prvá skúsenosť s gélom na obočie a určite nie posledná.
K nákupu som dostala aj vzorky krému a masky, tie som však ešte nestihla použiť.



No naspäť k maskám. S textilnými už mám skúsenosť (veľmi som si obľúbila napr. tie od Dermacolu). V ponuke je 5 druhov presne podľa potrieb vašej pleti. 1 kus vychádza na 3,90 €, no v aktuálnej akcii máte 3 masky za 7,80 €, čo je celkom prijateľné.


V modrom vrecúšku sa nachádza detoxikačná pleťová maska, ktorá je vhodná na všetky typy pleti. Príjemne čistí pleť, nedráždi a po jej použití bola pleť vyrovnaná - nedalo sa povedať, že by bola matná, ale príjemná a svieža.
V zelenom vrecúšku sa nachádza matujúca pleťová maska, ktorá je vhodná skôr na zmiešanú a mastnú pleť. Už počas pôsobenia cítiť, ako prečisťuje a taktiež vyvažuje pleť.



Obe masky fungujú na rovnakom princípe - použijete ich na vyčistenú pleť, rozprestriete a necháte pôsobiť 15 - 20 minút, počas tejto doby by ste mali ideálne relaxovať ;-) Ja si väčšinou ľahnem, aj keď hrozí, že zaspím. Po odstránaní zvyšok vmasírujte do pleti. Pri oboch by sa dalo pvoedať, že fungujú ako SOS a pokojne ich použite aj niekoľko hodín pred akciou. Pleť po nich nie je začervenaná, ale príjemne pripravená a vyzeráte, akoby ste oddychovali nie 20 minút, ale minimálne 2-4 hodinky ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]