Post Page Advertisement [Top]

Po zážitku so sprchovacou penou Rituals som vedela, že to nemôže byť moja posledná sprchovacia pena. Je to totiž čosi úplne iné ako sprchovací gél, kto vyskúšal, vie o čom hovorím ;-) Pred letnou dovolenkou som zablúdila do DM. Nehľadala som nič účelové, len som prechádzala pohľadom po regáloch, či mi náhodou ešte niečo nechýba. Keď som zbadala značku Kneipp a pri nej niečo ako sprej, vzala som to do ruky. A keď mi došlo, že je to presne taký výrobok, ako ten môj dávno milovaný Rituals, vôbec som neváhala. 

Na predajni mali viacero druhov a po ovoniavaní vyhral tento ružový z mandľových kvetov. Tá vôňa je jemná, nežná, trvácna a veľmi príjemná.




Pena je vhodná aj pre citlivú pokožku, obsahuje prírodný mandľový olej, jojóbový olej a bambucké maslo - toto všetko má moja pokožka veľmi rada. Práve vďaka spomenutému zloženiu ide o na sprcháč celkom výživný produkt, takže ak netrpíte suchou pokožkou a nemáte tvrdú vodu, nemusíte sa krémovať každý deň (ďalšia výhoda pre lenivcov ako ja). Bonusom je, že produkt neobsahuje konzervačné látky,chemické prísady a farbivá.


Najviac ma baví aplikácia. Stlačením aplikátora z nádobky začne vychádzať gél, ktorý sa okamžite mení na krémovú a nadýchanú penu, ktorá drží svoj tvar a na pokožke pôsobí príjemne.



Balenie mi vydržalo celkom dlho - mala som ju na dvoch dovolenkách a takmer pravidelne som ju používala aj doma, mám ju viac ako mesiac a ešte v nej na dne čosi je ;-)
Pena bola síce drahšia ako ostatné sprcháče (cez 5 €), ale ten zážitok stál za to ;-) Napriek tomu však viem, že si ju najmä kvôli cene nebudem kupovať pravidelne (práve cena je dôvod, prečo som si nekúpila ani Rituals vo veľkom balení). Raz za čas na spríjemnenie sprchovania však poteší a Kneipp je podľa mojich viacnásobných skúseností značka, ktorá dokáže príjemne rozmaznávať telo a zmysly a tým aj odbúrať stres.

Skúšali ste sprchovaciu penu od Kneipp? 

4 komentáre:

  1. Ja som si teraz zaobstarala v maďarskom Rossmanovi sprchovaciu penu Isana, tak som zvedavá. Zatiaľ som skúšala iba sprchovaciu penu Balea, k Rituals som sa ešte nejak nedostala. Ale asi si zaobstarám túto Kneipp, keď si budem chcieť spraviť radosť, lebo ich produkty mi pomerne sedia :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprchovaciu penu Balea som si nejak v regáloch ani nevšimla, musím to nabudúce napraviť ;-) ďakujem za tip

      Odstrániť
  2. tak toto vyzera skvele este som to nevidela alebo skorej som si to nevsimla ale kneipp veci mam vo vseobecnosti velmi rada
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]