Post Page Advertisement [Top]

Ak budete očakávať radu, ktorý štetec používať, nedozviete sa to. Možno som takto začať nemala, ale naozaj toto nebude hlavným bodom programu. Neodporučím vám jeden typ štetcov a ostatné môžete zahodiť alebo sa na ne preventívne v obchode ani nepozerať. To nie. Každý z týchto 3 mojich malých krásavcov totiž má svoje využitie a keď som si kedysi dávno myslela, že jeden štetec, ktorý je výrobcom určený na púder bude super a nikdy si iný typ nekúpim, bola som na omyle. Netvrdím, že každý musí mať doma všetky typy štetcov, ktoré existujú, to naozaj nie. Vy samy už najlepšie viete, aké produkty zvyknete používať, aký finish chcete na tvári dosiahnuť a ja vám popíšem, s ktorým štetcom pracujem pri jednotlivých typoch produktov ;-)

Všetky tieto štetce sú od Zoeva, pokiaľ som dobre hľadala, tak Flat Kabuki už ani nie je v ponuke, ten mám najdlhšie, ostatné sú relatívne čerstvé prírastky v rodine ;-) Štetce som kúpila na slovenskom e-shope značky Zoeva. Netvrdím, že si musíte zaobstarať iba Zoevu a v žiadnom prípade inú značku. Skôr si všimnite typ štetca a štetín. Počula som veľa chvály na štetce Real Techniques, tak možno v budúcnosti nakúpim práve tie, kto vie ;-)


Luxe Face Definer


Štetec je deň po praní a je trošku "rozpelichaný", no na funkčnosti mu to vôbec neuberá. Dostane sa naspäť do formy používaním.



Okrem verzie Rose Golden ho nájdete aj v iných verziách, no táto je naozaj krásna :-) Štetinky sú jemnučké, neškriabu a nevypadávajú ani pri umývaní a sú dlhé akurát. Videla som ho už dávnejšie a rozmýšľala som, prečo má taký tvar, keď má byť na púder. Tento tvar štetca vám dovolí naniesť púder všade a to tak, že budete akoby jemne prášiť po pleti. Netočíte hrot na pleť, ale presne takto vo zvislej polohe (alebo naklonenej, podľa toho, na ktorej časti tváre pracujete) ním jemne vklepávate púder do pokožky. Keďže má postupne strihané štetinky, púder priľne pekne po dĺžke a odtiaľ rovno na pleť. Efekt je úžasný. Povedala by som, že sa skôr hodí na lisované púdre ako sypké a kontúrovať som ním neskúšala, pretože sa mi na to zdá trošku veľký. Na lisované ho používam aj na farebné aj na transparentné, no občas ho použijem aj na sypký transparentný púder, ale len ak chcem jemne doťuknúť líčenie - hlavne moju T-zónu.

Powder


O tomto štetci som písala už tu. Tak ako aj prvý štetec z tejto trojky, tento pochádza z kolekcie Rose Golden 2 a prišiel zabalený v škatuľke. Donedávna som mala najmä tmavé štetce, no myslím si, že kolekcie Rose Golden sú najkrajšie z ponuky Zoeva ;-) zatiaľ, kým mi nepadne do oka čosi iné ;-)


Štetec používam na všetky púdre - či už lisované alebo sypké. Tento sa používa klasicky v okruhoch priameho uhlu tak, aby ste tvár líčili tou "bielou" časťou. Jeho štetinky sú takisto veľmi jemné k pokožke. Nie je až taký hustý, no na druhej strane sa jeho štetiny ani neohýbajú. Pár krát som ho vyskúšala aj na minerálny mejkap  a efekt síce nebol zlý, ale nebolo to až tak celkom ono, takže skôr na púder. Teraz v lete, aj keď toto leto je teplotami slabšie ako minulý rok, mejkapy alebo BB krémy používam len výnimočne. Nanesiem si krém a púdrom poprášim T-zónu a na to poprášenie zvyknem použiť práve tento jemne zaoblený štetec.

Cena: 15,99 €

Flat Kabuki



Odkedy som mala svoj prvý štetec na púder (bol to okrúhlo strihaný Kabuki), myslela som si, že Kabuki štetce sú pre mňa najlepšie. V ponuke boli vtedy dva - okrúhlo strihaný a plochý. V súčasnosti som na webe Zoeva našla iba okrúhly, to však neznamená, že plochý nenaskladnia alebo že nenájdete v ponuke inej značky niečo podobné ;-)

Tento som kupovala v roku 2014 spolu s bufferom, ktorý už nie je medzi nami, keďže sa denným používaním natoľko vysilil, že po 2 rokoch z neho začali vypadávať štetinky a ja som ho nahradila bufferom z kolekcie Rose Golden.




Po tých 2 rokoch sa z neho už úplne zošúchal nápis, no to neuberá na jeho funkčnosti.Mierne sa však z neho vyklonili niektoré štetinky, a tak už nie je úplne plochý a pri umývaní z neho nejaká štetina vypadne. Toto sú však skúsenosti po dvoch rokoch a myslím si, že aj pri Rose Golden kolekcii to časom bude také isté. Ak niečo používate pravidelne a pravidelne to čistíte, aj keď si dávate pozor, prejaviť sa to musí.

Tento štetec som spočiatku používala na všetky typy púdrov a minerálnych mejkapov, avšak vhodnejší je na minerálne mejkapy ako na jemné zafixovanie púdrom, pretože jeho štetiny sú husté a skôr vhodnejšie na zapracovanie produktu do pleti ako jemné zafixovanie prípadných nedokonalostí. Nehovorím, že sa nedá použiť na púder, dá, len ho treba týmto štetcom nanášať opatrne, aby ste si jeho ťahmi nerozmazali prácne nanesený mejkap/BB krém. Na púdre bude vhodnejší okrúhly kabuki štetec.

Jeho cena pred dvoma rokmi: 13,50 €


Tri rôzne štetce vraj na jedno použitie. Áno, v podstate sa dajú všetky tri použiť na rovnaký účel a typ produktu, no potom to už bude vyžadovať trošku inú techniku - jemnejšie oklepať o tvár alebo v prípade minerálnych mejkapov výraznejšie zapracovať.
PS: labutienku na púder som používala kedysi, v súčasnosti vôbec, dokonca ani na prepúdrovanie.

PPS: nie som mejkap artist, takže tieto rady nie sú odborné; som len samouk, ktorý má niečo už niekoľko rokov vyskúšané na vlastnej (a niekedy aj cudzej) pleti pri líčení ;-)

Aký typ štetcov preferujete na nanášanie púdrov?

4 komentáre:

  1. Já jsem asi barbar, ale kupuji si štětce na Ali a jsem s nimi moc a moc spokojená :) Zrovna teď jsem objednával právě štětce na pudr.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa zatiaľ neodvážila kúpiť štetce ani na Aliexpress ani na Ebay, ale je to super, keď natrafíš na lacnejšie a kvalitné ;-)

      Odstrániť
    2. Ja som mala práve aj Zoevu aj Hakuro a potom som po kladnej recenzii podľahla a urobila objednávku aj na také akési "no name" štetce z Ebay, a teda nedalo sa to porovnať. Keby som nikdy nemala Hakuro a Zoevu, tak by som si aj myslela, že sú možno fajn, ale proste nerovnaké štetinky, jemne škriabali na pleti, pri umývaní vypadlo pár štetiniek....to proste so Zoevou a Hakurom nezažívam.
      No a ja som si pri poslednej objednávke práve vyberala medzi prvými dvoma štetcami, o ktorých píšeš a nakoniec to vyhral Luxe definer:)

      Odstrániť
    3. Hakuro ma už dlhšie láka takisto ako Real Techniques, zatiaľ to u mňa vyhráva Zoeva + používam aj pár štetcov z Dermacol sady. Som zvedavá, čo na ten Luxe Definer povieš, no myslím (dúfam), že budeš spokojná ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]