Post Page Advertisement [Top]

Po prvej diabolskej riasenke Devilash vydal Dermacol jej anjelskú sestru Angelash. Narozdiel od červeno-čierneho balenia na nás z pultov drogérií a e-shopov pozerá nevinná krémovo-zlatá riasenka, ktorá vraj okrem starostlivosti pridá aj objem a dĺžku našim riasam. Znie to veľmi lákavo. Riasenku mám doma už dosť dlho a veľmi pekne ďakujem Dermacolu za poskytnutie produktu, no na recenziu som sa dokopala až teraz. Prečo?

Predstavovala som si pri nej podobný efekt ako pri Devilash, možno ešte o čosi lepší vďaka zakrivenej kefke. Devilash ma celkom očarila, a tak som nejak možno ani nie podvedome, ale celkom vedome očakávala objem a dĺžku.





No nejak sme si nesadli. Nemyslím si, že by bola chyba v kefke alebo v nesprávnom používaní. Riasenka zakaždým naberala príliš veľa farby a zlepovala mihalnice. Po každom použití ju preto bolo potrebné rozčesať kefkou.





Napriek čiernej linke, mimochodom, robenej mojou obľúbenou linkou Precise Black od Dermacolu, vidieť, že efekt nie je nič moc. Takto to bolo dlhšie, občas sa mi však po dobrom rozčesaní rias podarilo vyčariť aj niečo takéto:



Tento stav bol však skôr výnimočný, zväčša som skončila s riasami ako pri prvej sérii fotiek.  Nepracuje sa s ňou zle, nedráždi oči a ľahko sa odličuje. Neviem jej však odpustiť to zlepovanie a celkovo efekt, ktorý by sa nemal nazývať objem a dĺžka. Za tých necelých 10 € dokážete nájsť aj lepšie riasenky ;-)

2 komentáre:

  1. väčšina dievčat sa sťažuje na túto angelash :) ja čo som u teba vyhrala tú devil, tak patrí s lash sensational medzi top riasenky u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, vo viacerých recenziách som čítala, že Angelash nič moc, narozdiel od Devilky ;-) a som nesmierne rada, že ti sadla ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]