Post Page Advertisement [Top]

Riasenky od Dermacolu mám celkom rada - väčšina z nich mi, zatiaľ, celkom sadla, tá zvyšná časť mi aspoň na očiach neurobila pohromu v podobe žiadneho efektu. Mám totiž rada výrazné mihalnice a ak je na riasenke nápis Mega Lashes, o to viac ju podrobím poriadnej skúške, kde mi buď dokáže svoj efekt alebo na ňu rýchlo zabudnem. Alebo... existuje aj tretia možnosť?

Riasenka má pre mňa celkom príťažlivú farbu obalu. Na takto "rozbité" logo sme si už pri kolekcii Mega Lashes zvykli, no celkovo ten dizajn môže pôsobiť trošku lacno. Stále však tvrdím, že najmä pri kozmetike je síce dizajn trošku dôležitý pre pohľad a pri kúpe sa asi často rozhodujeme aj na základe výzoru produktu, oveľa dôležitejšie sú však jeho schopnosti.


Riasenka má jemne zakrivenú kefku s veľmi krátkymi štetinami, s ktorou sa ale dobre líčia aj horné aj spodné mihalničky.





Spočiatku bola príliš mokrá, no keď som ju rozpoužívala, bola OK. Pri pokuse o vrstvenie zlepuje mihalnice, efekt je však prijateľný:





Líčenie v iný deň:



Nebyť toho zlepovania, tak som takmer unesená. Efekt je mega, hlavne, keď porovnám stav mihalníc pred nalíčením - sú svetlé a iba jemne vytočené.
Riasenku používam asi 3 mesiace a cítiť, že už to nie je ono, asi som z nej už to najlepšie vydolovala ;-) Myslím si, že by mohla byť vhodná pre takmer každý typ mihalníc a vďaka jemne zakrivenej kefke ľahko dosiahnete aj tie kratučké mihalničky vo vnútornom kútiku oka. Rada však skúšam nové produkty, a tak v súčasnosti neviem s istotou povedať, či by som sa k nej ešte vrátila. Pravdepodobne nie, ale človek nikdy nevie ;-) /stále si totiž robím zálusk na plné balenie riasenky Le Volume De Chanel..len tá jej cena../ 
V súčasnosti ju v e-shope Dermacolu nájdete v akcii - za 7,67 €. Tuším, že táto cena platí len do konca apríla, no v e-shope majú pomerne často rôzne akcie, a tak si určite prídete na svoje.
Tak či tak by ste v žiadnom prípade nemali používať riasenku, ktorá je otvorená dlhšie ako 6 mesiacov, pretože by ste si takto len zbytočne koledovali o možné nepríjemnosti ako napr. infekcie očí.
Z kolekcie Mega Lashes som už skôr testovala vodeodolnú verziu riasenky, ktorá celkom obstála, aj keď ten efekt nebol mega, no vzhľadom na to, že išlo o vodeodolnú riasenku, s ktorými mám vo všeobecnosti skúsenosť, že veľa efektu na riasach neurobia (aspoň tie, ktoré som vyskúšala), bola celkom schopná.

4 komentáre:

  1. ja som ju skusala u mna zlepovanie bolo mega neviem ci chyba je vo mne ale proste maskara isla prec
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite si nemyslím, že je chyba v tebe. Zlepuje, možno aj preto si ju neplánujem kúpiť znova.

      Odstrániť
  2. Skoda, ze tak slepuje, jinak by byla uplne super👍👍👍

    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]