Post Page Advertisement [Top]

Ešte skôr mi Dermacol zaslal produkty, ktoré sľubujú, že pomôžu. Ako inak by sme mohli rozumieť písmenkám SOS v ich názve? Po produktoch SOS väčšinou siahame, až keď niečo pokazíme, resp. keď sa nám niečo udeje (popraskaná pokožka, alergia, začervenanie, suchá pokožka a pod.). No čo tak používať ich ešte pred katastrofou? Ja si teda dosť potrpím na výživné krémy na ruky a o balzamoch na pery ani nehovorím. Preto mi táto dvojka prišla mimoriadne vhod.



Balzam na pery SOS LIPS

Veľmi pripomína balzam Love Lips, no oceňujem, že je priehľadný, a tak si ho s pokojným svedomím môžem nanášať aj bez zrkadielka. Navyše, vôňa či príchuť čokolády je pre mňa len príjemným bonusom.




Konzistencia je príjemne tuhá, no na perách je taký akurátny - príjemne sa rozotiera. Oceňujem aj SPF, ktoré sa zíde aj v zime, ak slniečko hreje a svieti. Zdá sa mi, že je trošku kvalitnejší ako Love Lips srdiečková verzia, ktorú som mala - zatiaľ sa mi nezlomil, aj keď vrchnáčik je už prasknutý. V podstate sa dá povedať, že je podobný ako balzam LOVE, ktorý som mala s hroznovou arómou.





Napriek  všetkému vyššie uvedenému sa chytím dvoch slov z obalu balzamu - Extra Protection. Ak nejaký produkt sľubuje niečo extra, tak to aj očakávam. Ale v tomto prípade tá výživa pier nie je extra, je taká istá ako pri spomínaných dvoch balzamoch z kolekcie Love Lips, ktoré som už na blogu recenzovala. Tým pádom ma trošku sklamal. No ak nemáte vyslovene suché pery a nežiada sa vám poriadna dávka výživy, len pretrieť, bude vám stačiť. Inak je to priemerný produkt, ktorý väčšinou nosím v kabelke, pre istotu, ak by som zabudla na iný balzam ;-) Cena balzamu SOS LIPS sa pohybuje do 3 € a zakúpiť si ho môžete napr. tu v e-shope v dvoch verziách - čokoláda a mandľa.



Krém na ruky SOS Repair Intensive Restoring

V prvom rade musím podotknúť, že sa mi páči balenie. Nie je to klasická tuba, ale je na nej čosi akoby zo starších čias - trošku, ale fakt iba trošku pripomína tie staršie kovové balenia krémov.




Krém vonia celkom príjemne, myslím, že v nej prevažuje bambucké maslo. Dosť som si od neho sľubovala, pretože jeho zloženie je naozaj celkom zaujímavé. Pantenol, urea, bambucké maslo vyzerá ako dokonalá kombinácia na suché ruky. Používam ho pravidelne každý večer a s výsledkom som nadmieru spokojná! Trošku mu trvá, kým sa vstrebe, ale hovorím v časovom rozmedzí asi maximálne 2 minúty. Potom už robí svoju prácu. Ráno sa budím s hladkými a vyživenými rukami. V prípade potreby ho použijem aj počas dňa. Tento krémik SOS Repair sa Dermacolu fakt podaril. Zoženiete za niečo vyše 3 €.





Dermacol SOS duo celkom zaujalo, krémik o čosi viac, balzam trošku sklamal, no aj tak je použiteľný. Toto nie je všetko! Dermacol má v súčasnosti na svojom e-shope zaujímavé akcie a niektoré skvelé produkty zoženiete s 50 % či dokonca až 80% zľavou! Všetky zľavy a akcie nájdete v tejto sekcii e-shopu.

A to stále nie je všetko. Na mojej fanpage prebieha malá rozdávačka jedného z vianočných balíčkov práve od Dermacolu. V krásnej taštičke nájdete riasenku a odličovač. Ak ju chcete získať, stačí, ak kliknete na tento obrázok a sledujete inštrukcie. Pozor, máte na to už len dva dni! :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]