Post Page Advertisement [Top]

Pokiaľ ide o nail design (no v mojom prípade iba jednoducho primitívne lakovanie nechtov, keďže som rada, keď sa mi podarí nalakovať si nechty tak, že nemám zašpinenú aj celú nechtovú kožičku) preferujem jednoduché jednofarebné laky. Som trošku zaťažená na odtiene červenej a ružovej, no občas siahnem aj po jemnejších či výraznejších. Trblietkam sa však snažím trošku vyhýbať. Aj keď je pravda, že občas na ne jednoducho mám náladu a niekedy si to želá aj príležitosť. A tak som vyskúšala, čo dá tento odlakovač.


Klasické jednofarebné lesklé alebo aj matné laky na nechty veľmi nie sú výzva pre odlakovač, ktorý o sebe tvrdí, že je expresný, bez acetónu a vyživuje nechty. A tak som im dopriala poriadnu dávku trblietok!



Prvý experiment som vyskúšala s letným karnevalovým lakom na nechty od Dermacolu - farba je príjemne teplá a krásne oranžová a určite vhodná aj na jeseň ;-) Lak mi na nechtoch vydržal neporušený asi 2 dni, potom sa začal olupovať z končekov. Pri odlakovaní som nemala absolútne problémy, no musím povedať, že tento lak nie je typický trblič - áno, mal v sebe čiastočky, ale nebol na dotyk drsný. No odlakovanie bolo šetrné a celkom rýchle.



Povedala som si, že to chce niečo viac a dopriala som mu lak s pieskovým efektom od značky Moje. Tentokrát som siahla po mrazivo modrom odtieni, ktorý však na nechtoch vydržal príjemné 4 dni bez olúpania, no odlakovala som ho preto, lebo som chcela niečo iné ;-) Toto bola tá správna výzva, pri ktorej s väčšinou odlakovačov trpím (resp. sa takýmto lakom vyhýbam kvôli problematickejšiemu odlakovaniu). 


Ten odlakovač to zvládol absolútne bez námahy. Žiadne nervy, žiadne zvyšné trblietky na nechtoch. Akurát ten oranžový lak dal aj napriek podkladu mojim nechtom trošku zabrať a ostali mierne oranžové - ako to vidno aj na foto.



Odlakovač má navyše výhodu, že je bez acetónu, a teda je šetrnejší. Okrem toho nechty vyživuje a obsahuje aj mandľový olej. To všetko v praktickom balení len za 2,29 €. Viaceré bloggerky a youtuberky si tento odlakovač nevedia vynachváliť. Ja hovorím - je perfektný! Šetrný, naozaj rýchly a účinný. Ale...



Napriek všetkým benefitom mi neskutočne smrdí. Ok, byt po ňom nie je ako acetáreň a nemusím robiť prievan, aby som vyvetrala. Takisto sa ani manžel nesťažoval na smrad a to on zvykne hneď, keď zbadá moje fľaštičky. Ja tam tie mandle necítim a nevonia mi tak, ako som čakala. Toto však nie je až také veľké negatívum, keďže od odlakovača väčšinou neočakávame vábnu vôňu, ale účinok.
Druhé negatívum je skôr spojené s mojou nešikovnosťou a tým, že som zvyknutá na to, že odlakovač má takú tenučkú dierku v strede otvoru, cez ktorú pomaly vyteká. A tak som si pri odlakovaní laku Moje nechtiac poliala asi 20-timi ml (zo 120 ml balenia) tričko a nohavice... No nezanechalo to na oblečení žiadnu viditeľnú stopu... akurát ich musím vyprať skôr, ako som plánovala.

V globále je to však veľmi účinný odlakovač, ktorý určite nemám v poslednom balení ;-) Skúšali ste?

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]