Post Page Advertisement [Top]

Pomerne dlho mala na pojem, zloženie a účinky produktu s názvom micelárna voda patent značka Bioderma a bola tým výnimočná. Nie je to tak dávno, čo veľmi v skratke povedané oň prišla, resp. skončila jeho platnosť, a tak sa začalo s hromadnou produkciou micelárnych vôd. Snáď už ani neexistuje značka pleťovej kozmetiky, ktorá vo svojom portfóliu nemá micelárku. A tak som sa rozhodla tri veľmi podobné porovnať.


Dermacol Hyauluron Micellar Lotion



Už len samotné slovo HYALURON v názve vyvoláva pocit, že nejde len o obyčajnú micelárku, ale o produkt, ktorý by mal pleť aj spevňovať. Na obale však nie je uvedená veková kategória a okrem toho je vraj vhodná na všetky typy pleti. Pýši sa tým, že odstráni aj vodeodolný mejkap a pleť hydratuje. Neobsahuje mydlo, alkohol a parfémy. 

Moja skúsenosť: Väčšinou, keď už chcem použiť micelárku, chcem ňou odlíčiť celú tvár - a táto by mala byť vhodná aj na oči. Na tvári / pleti bolo použitie absolútne bezproblémové. Nezanechala žiaden mastný a lepkavý film, pekne odstránila všetko líčenie. Horšie to bolo s očami. Neaplikovala som na vatový tampón veľa produktu, napriek tomu ma neuveriteľne štípali. Aj keď bol prvý kontakt s očami skôr odpudzujúci (a mala som si dať povedať), dala som jej ďalšiu šancu. Dopadlo to rovnako katastrofálne - oči som si vymývala a krémovala s Opthalmo Septonexom, aby ma prestali štípať. Odvtedy ju používam len na pleť a som celkom spokojná. Balenie je praktické, plastový uzáver je pevný a nemá  tendenciu odlomiť sa. Jej cena je približne do 7 € za 400 ml balenie.


Bioderma Sensibio H20 Sollution micellaire




O tejto micelárke ste už na mojom blogu mohli počuť (či skôr čítať) veľakrát. Ospevovala som ju ako dokonalý prostriedok na odlíčenie, kupovala som ju v akciových balíkoch buď v dvojbalení alebo s iným Bioderma produktom, mala som aj litrovú verziu, ktorú som dokázala bez problému spotrebovať a zahrávala som sa aj s pumpičkou. Aj toto balenie s pumpičkou som kúpila spolu s klasickým balením v akcii 1+1 v lekárni. Jednoducho, myslím, že viac slov o micelárke Sensibio H2O nie je potrebných.

Moja skúsenosť: Toto je u mňa klasika, ktorej som aj po rôznych iných pokusoch s odličovacími produktami stále verná. Nedráždi žiadnu časť tváre, bez problému si ju môžem aplikovať aj na oči. Balenie s pumpičkou je síce zaujímavé, ale menej praktické ako klasické balenie, pretože sa mi stáva, že tá voda jednoducho strekne mimo tampónu, a tak vychádza cenný produkt nazmar. Nezanecháva žiaden mastný či lepkavý film na tvári a nedráždi. Cenovo je síce najdrahšia spomedzi testovaných micelárok, avšak určite sa oplatí vyčkať si na akciu 1+1, keď si za cenu okolo 20 € kúpite liter micelárky.


Garnier Micellar Cleansing Water




Túto vodu som dostala ako darček za 1 cent k nákupu pleťovky Garnier v 101 drogérii, inak by som si ju asi nekúpila (nepotrebovala som ju). Všimla som si ju však v kúpeľni u svokrovcov a celkom ma zaujala. Mala by byť hypoalergénna, vhodná na odstránenie celého líčenia.

Moja skúsenosť: Bola som naozaj príjemne prekvapená. Oči mi vôbec nedráždila a na pleti pôsobila veľmi príjemne. Líčenie odstránila bez výraznejších problémov. Nezanechávala žiaden mastný alebo lepkavý film a účinkovala. Akurát miestami jej bolo potrebné aplikovať trošku viac. Cenovo je v kategórii Dermacolu - za 400 ml balenie zaplatíte okolo 6 - 7 €.


Test

Vyskúšala som aj test, v ktorom som dopriala všetkým trom testoavným micelárkam rovnaké podmienky. Na ruku som aplikovala krémový mejkap, dlhotrvácny nezotierateľný tekutý rúž a vodeodolnú čiernu očnú linku vo fixe.


Na vatové tampóny som naniesla micelárku a čistila - podľa návodu len jemne, bez drhnutia. Ako dopadli jednotlivé vody, a ktorý produkt im spôsobil najväčšie problémy?



S mejkapom si všetky tri poradili hravo. Taktiež im nespôsobovala žiaden problém ani čierna vodeodolná fixa na oči. Trošku nezvládli tekutý odolný rúž (Longlasting Lip Colour Dermacol). Ťažko povedať, ktorá voda si s ním poradila najlepšie, lajcky podľa foto mi to vychádza na Biodermu, ale pri každej ostal po rúži fľak a nedokázali ho odstrániť. Ako vidíte - pokožka nie je začervenaná a líčenie tak odstránili bez podráždenia. Navyše, na každom tampóne pekne vidieť jednotlivé produkty.


Skúšali ste niektorú z týchto micelárok? Ktorá vás najviac oslovila?

10 komentárov:

  1. ruzova od biodermy je fajn, teraz ficim na garnier micelarnej vode pure a tiez som spokojna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. občasné prestriedanie nie je na škodu :-) a ešte keď si spokojná, tak dvojnásobne.

      Odstrániť
  2. Ja som mala malé cestovné balenie od Biodermy, tiež ružové a dosť mi z neho slzaveli oči. Neviem, čím to bolo. Ale napr. pri odličovacích zvlhčených obrúskoch z lidla taký problém nemám, a pritom stoja asi 1 E....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi nápomocná recenzia :) tak si to predstavujem mali by si brať príklad od teba aj ostatné blogerky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mam garnier ve vetsim baleni a jsem s ni spokojena.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Žádnou jsem nezkoušela, ale už asi tak půlroku si říkám, že si konečně koupím micelárku od Garnieru a pořád nic :D

    Ostrava Random

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som množstvo pozitívnych recenzií, tak snáď neoľutuješ, keď sa už raz rozhodneš pre kúpu ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]