Post Page Advertisement [Top]

Nie je to tak dávno, čo som začala s letným upratovaním. Moja kozmetika je konečne preriedená a potriedená v košíčkoch a škatuliach, moje skrine sú uhladene upratané (a asi už v živote nebudem potrebovať žiadne nové oblečenie... jedine, ak polovicu svojho vyhodím / darujem, čo nevylučujem v blízkej alebo ďalekej budúcnosti :-)) a keď som sa tak pozrela na počítač, ktorý miestami plakal pri zapínaní sa, preriedila som aj jeho obsah. Samozrejme, dostala som sa k blogovému priečinku. Mnoho fotiek som pomazala, avšak aj napriek tomu si uvedomujem to množstvo kozmetiky, ktoré som prevažne vyskúšala na sebe. Je toho fakt veľa. Drahšie, lacnejšie, naše, zahraničné. Nie je to tak dávno, čo mi napísali z firmy Moje. Súhlasila som. Z jednoduchého dôvodu. Človek by si občas mohol myslieť, že len značková a drahá kozmetika môže byť kvalitná. Táto firma sa hrdí tým, že ich produkty sú lacné a pritom kvalitné. A to som teda musela vyskúšať. Dnes vám predstavím Moje rúže! :-)


K dispozícii je 10 odtieňov, ja som siahla po mojich obľúbených ružovučkých:

ZDROJ




Bola som veľmi zvedavá, čo dokáže rúž na pery, ktorý
  • je vyrobený v ČR
  • obsahuje včelí, kandelinový a karnaubský vosk
  • obsahuje ricinový olej
  • sľubuje celodennú hydratáciu
  • zaisťuje lesklý a dlhotrvácny look
  • a to všetko len za 1,99 €!!!
Detaily zloženia produktu:
TALC, MICA, ETHYLHEXYL STEARATE, MAGNESIUM STEARATE, TITANIUM DIOXIDE, SORBITON SESQUIOLEATE, LANOLIN, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENE MALONIAN AND CAPRYL/CAPRIC TRIGLYCERIDE PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROLYZED SILK AND MALTODEXTRIN, [+/-] HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PALMITIC ACID,CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SILICA, BISMUTH OXYCHLORIDE,TIN OXIDE, CI77742, CI15850, CI77491, CI16035, CI77492, CI77499, CI77891, CI45410, CI75470



Môj štýl líčenia sa nemení výrazne. Preferujem viacero spôsobov - nude, výrazné oči, výrazné pery, jemne glowy. V poslednom období som sa začala orientovať skôr na výraznejšie pery a tieto odtiene sú dokonalým parťákom na také líčenie. Na začiatok pridávam fotku nenalíčených pier, aby ste pekne videli rozdiel:








Po 2 hodinách a neustálom dopĺňaní tekutín:











Po výdatnom obede a 2 hodinách od nalíčenia:


Okrem toho, odtieň 09 vonia tak cukríkovo, pri 03 nejakú výraznú vôňu necítim. Sú fakt dlhotrvácne, len čo som si ich naniesla na ruku, aby som vyskúšala farebnosť, len tak ľahko som ich nezmyla, musela som si ruku odlíčiť. 
Som nadmieru spokojná! Pery dokonake hydratujú, nie je potrebný žiaden balzam a hydratácia trvá, aj keď farba pomaly mizne, no, samozrejme, nehydratuje po celý deň ;-) Otláča sa na všetko, ale napriek tomu na intenzite stráca veľmi pomaly, niektoré iné rúže dokážete zjesť spolu s jedlom, pri tomto sa mi to nestalo. Nevýhodu vidím jedine v balení -  vrchnáčiky sa dajú veľmi ľahko otvoriť a plast pôsobí trošku nekvalitne, je však celkom pevný.
Moja prvá skúsenosť so značkou Moje a som nadšená. Rúže sa nerozpíjali, netvorili na perách hrudky, jednoducho všetko išlo tak, ako malo. Farba je dokonalá a bodka :-) Sýta, výrazná a, ako som už spomenula, celkom trvácna.
Ak vás tento rúž zaujal, určite vás poteší, že značka netestuje na zvieratách. Zatiaľ sa nedá kúpiť v kamennom obchode, no na webe www.kozmetikamoje.sk máte pri nákupe nad 20 € poštovné zadarmo a dostanete aj malú pozornosť ;-)

Na túto značku som vás upozornila na mojej fanpage a súťaž stále trvá, avšak len do zajtra. Ak by ste chceli vyskúšať produkty Moje, máte šancu získať 5x plnú výbavu práve tu a práve teraz.

7 komentárov:

  1. Od tejto značky by som rada niečo vyskúšala, čítam na ňu samú chválu. Pri rúžoch by ma zaujímalo celé zloženie, pretože napísať, že niečo za dve eurá obsahuje taký a hentaký olej je ľahké, ale čo okrem neho a koľko?
    Veľmi sa mi páči 03-ka, vyberala by som asi medzi 4 odtieňmi. Ale stále nechápem, pre koho sú mienené tie perleťové farbičky ako 01 alebo 10 😅
    No a na záver, ak si predsa len nejaký ich rúž kúpim, neviem, ako sa zmierim s tým nepekný obalom 😁

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zlozenie maju dostupne na webe, ale ked pridem domov, napisem to tu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku teda vôbec nepoznám, ďakujem za tip a článok, hned sa idem pozrieť !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow,ten výběr odstínů je nádherný. Od kosmetiky Moje jsem ještě nic neměla, ale tyhle rtěnky vypadají krásně a mají i dobrou výdrž. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo koukam ze maji teda skvelou vydrz. A tolik nadhernych odstinu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za komentáre! :-) veruže majú dobrú výdrž ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nie som si istá, či by som si vybrala z odtieňov - zvlášť tie krajné vyzerajú skutočne desivo! :D - ale na perách vyzerajú veľmi dobre!
    ANTIgiveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]