Post Page Advertisement [Top]

Neviem si predstaviť výstižnejší názov pre tento príspevok. Toto bol dôvod, prečo som (zas) nakúpila kozmetiku. Nejde však o žiadne výstrelky typu potrebujem vyskúšať ďalšiu riasenku, aj keď ich mám otvorených 10... Toto bolo vážne rozhodnutie na základe posledných dní. Ako som písala aj na facebook fanpage, moje vlasy si začali robiť čo sa im zachce. Dlhšie som nepoužívala ani tužidlo ani lak, len sprej s morskou soľou od Toni&Guy. Na leto bol úchvatne vynikajúci, na ľahký styling je tiež super, ale na to, aby vlasy vydržali záťaž bežného pracovného dňa nestačí, aj keď sú v prvý deň krásne, na druhý deň už vyzerajú ako týždeň po umytí (ale toto nedávam za vinu len stylingu). Stále sa dopujem tobolkami Anacaps (už druhý mesiac a vraj po treťom by mali byť viditeľné výsledky), podporujem pokožku hlavy tonikom Biokap a tak dookola. Používam šampón proti lupinám Head&Shoulders, kondicionér na suché vlasy Matrix a olejček Macadamia Hair. Bežné laky na vlasy a tužidlá mi vlasy dosť zaťažovali a vlasy boli po nich také trošku krepovité (jeden - Matrix (príspevok čoskoro) - bol výnimkou, avšak už som ho spotrebovala, preto som sa rozhodla ísť do stylingu od Toniho).
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V podstate so žiadnym /okrem Sea Salt Texturising Spray/ produktom od Toni&Guy nemám nejaké extra skúsenosti. No pamätám si jedno. Keď som pred dvoma rokmi vyhrala Rimmel Shopping, vlasy nám robili v salóne Toni&Guy v Bratislave a, logicky, používali tieto produkty a moje vlasy boli úplne úžasné. No je rozdiel, keď to použije profesionál a keď to použijem ja (stalo sa mi to pár krát s inými produktami, jednoducho bežný človek nemá až takú prax a trošku to trvá, kým sa zapracuje). No za pokus mi to stálo!
PrintScreen nákupného košíka z www.parfums.sk

Možno sa budete ohradzovať, prečo práve produkty z tejto cenovej kategórie, keď lak na vlasy aj tužidlo sa dá kúpiť v drogérii do 5 € dohromady. Jednoducho preto, lebo som už poskúšala veľa drogériových produktov a nejako som nebola nikdy nadšená. Vlasy boli buď zlepené, alebo efekt vydržal dosť krátko. A keď si zrátam, že lak na vlasy v drogérii stojí cca 3 € a potrebujem ho viac resp. ho vyhodím, lebo mi neúčinkuje/zlepuje vlasy/otrasne smrdí, tak tých skoro 10 € je približne rovnaká investícia. Vyskúšala som tieto produkty (okrem Sea Salt Texturising Spray) iba raz a bola som uchvátená.
A vošli sa mi do taštičky, ktorá bola ako darček pribalená v objednávke :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A čo som si to vlastne objednala? :-) /sprava do ľava/
  • penové tužidlo na vlasy Prep pre objem od korienkov - vyskúšané raz, stačí málinko, pekne vonia, nezaťažuje vlasy a dodáva pekný objem
  • lak na vlasy Classic pre stredné spevnenie - vyskúšaný raz, vonia krásne, podobne ako ten Sea Salt Spray, žiadne také, že som sa skoro zadusila po prvom stlačení. Účes pekne drží, absolútne nezlepuje, akoby ani na vlasoch žiaden lak nebol.
  • stylingový sprej Casual Sea Salt Texturising Spray - tento už má odskúšaný poriadne, moju recenziu nájdete tu. Objednala som si ho znova jednoducho preto, lebo som si ho zamilovala :-)
  • ochranný sprej Prep pre vlasy namáhané teplom - ok, vlasy si nežehlím, ale fénujem ich statočne. Vyskúšaný taktiež raz. Vonia pekne, vlasy až tak nepálili.
Jednoducho, po prvom použití tejto trojkombinácie som bola doslova nadšená. Vlasy aj po celom dni krásne, na druhý deň detto aj bez použitia stylingu a na tretí deň taktiež nekričali "umy nás", čo sa mi cca pred týždňom veľmi nestávalo (a to som už aj siahala po Wella produktoch). Inak som nič nezmenila v mojej Hair Care, len tieto stylingové produkty. Uvidíme, čo dá dlhšie používanie, každopádne sa určite môžete tešiť na viacero recenzií :-)

Čo vy a TONI&GUY? Skúšali ste nejaký produkt? Oslovilo Vás niečo z môjho nákupného košíka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]