Post Page Advertisement [Top]

Nezvyknem mávať pomotané vlasy, aj keď minule sa mi to stalo a bola som pomaly zúfalá. V podstate si za to môžem sama. Neprečesávam si mokré vlasy, no vtedy mi napadlo prečesať si ich a keď sa mi kefa zasekla vo vlasoch a ja som videla tú bunču, ktorá sa z mojich vlasov vytvorila, skoro som sa rozplakala. Nevedela som si predstaviť, ako sa jej zbavím, nepomáhal ani tangle teezer. A potom som si spomenula, že mám doma jeden prípravok.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kúpila som si ho ešte dávnejšie (takmer pred rokom!) vo veľkom sete, ktorý som si objednala z Macadamie :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Viem, že mnoho z vás už pozornejšie číta zloženie produktov, preto pridávam foto:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo sa o produkte dočítate v e-shope?
Dodáva vlasom potrebnú hydratáciu a bez námahy eliminuje zamotávanie vlasov pri ich kontakte.

Vlastnosti:
- styling s veľmi ľahkou štruktúrou
- výborný na dodanie objemu alebo na vytvorenie hladkého, rovného a prieliehavého vzhľadu
- vlasy okamžite odmotáva a rozplieta bez ich poškodenia alebo zlomenia
- poskytuje prirodzenú UV ochranu
- vlasom dodáva hydratáciu a lesk
- poskytuje vlasom potrebnú výživu a vyhladzuje ich bez bolesti
- ideálny ako ochranná vrstva, ktorá zabraňuje poškodeniu vlasov počas ich tepelnej úpravy
Spôsob použitia:
Prípravok po umytí rovnomerne nastriekajte na uterákom presušené vlasy a rozčešte do ich celej dĺžky. Vlasy vysušte a upravte bežným spôsobom.
V tom osudnom momente ma tento sprej naozaj zachránil, aj keď som si ho aplikovala toľko, že som o dva dni mohla vlasy umývať znova. No nemusela som vlasy dookola česať, kým by som si ten chumáč vyčesala a ani, nedajbože, strihať. Navyše, vonia fakt pekne, ako aj každý Macadamia produkt. Kúpila som si ho v tom veľkom sete, za ktorý som dala 55 €, avšak samostatne v 100 ml balení stojí 11,50 €. No samostatne by som si ho určite nekupovala. Na ten set by som sa zlákala aj znova, ak by som ho videla v ponuke, neviem prečo, ale už dlhšie tam nie je, aj naposledy som objednávala sadu, ktorá obsahovala veľké balenie masky, veľké balenie oleja, taštičku a hrebeň, no ani túto sadu už v ponuke nevidím, čo je škoda, pretože sa vždy v Macadamii viac cenovo oplatili sady než jednotlivé produkty.
Občas ho použijem v rámci prevencie, ale iba jemne, aby som si vlasy nezmastila. Účinkuje pekne, o tom niet pochýb a je to fajn spôsob, ako sa zbaviť zauzlených vlasov, resp. ako im predchádzať. Keď však spotrebujem toto balenie, ďalšie si nekúpim. Jedine, že mi dôjde olej a ja si radšej kúpim veľký set za 55 € ako olej za 35 €... samozrejme, ak bude set v ponuke.

Mávate problém so zamotávaním vlasov?

4 komentáre:

  1. Tak tohle vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mám niekdey podobný problém ja som si chcela kúpiť od Avonu na rozčesávanie vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o dva dni? ja si bezne umyvam vlasy raz za dva dni. aj to sa premaham aby som si ich neumyvala kazdy den :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Väčšinou si umývam vlasy tak každé tri dni, vo výnimočných prípadoch raz za 4, väčšinou tie tri ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]