Post Page Advertisement [Top]

Prázdniny sa blížia takmer míľovými krokmi a nebudem skrývať radosť zo zaslúženej dovolenky, keďže v ostatnom čase už komolím mená žiakov a dvakrát čítam písomku, kým zistím, že pri tom riadku som už bola... jednoducho, koniec júna a ja som už skoro K.O. A tak som si na dnes vytiahla produkt, ktorý mi pripomína krásne, aj keď pracovné oddýchnutie s anglickým pokojom a tiež aj blížiace sa prázdniny, najmä svojim názvom. A znova pôjde o riasenku!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V prvom rade na riasenkách Volume glamour od Bourjois zaujme ich ženský tvar presýpacích hodín. Celkom príťažlivé a dosť premyslené, akoby pomyselne bojovali proti anorektickým tvarom dokonca aj v kozmetike, no možno je to len moja interpretácia :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Riasenka je menšia, na aké som zvyknutá, no ide o plné balenie - má 6 ml. Kefku má pomerne klasickú, takže žiadne extrémne inovácie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Riasenku mám v odtieni 52 Ultra Black. Možno by som sa mala vrátiť k tomu, ako som sa k nej dostala - v Boots drogérii mali akciu. Ak si nakúpite nad 15 libier, dostanete balíček zadarmo. A nie hocijaký! Už len ten balíček ma presvedčil, aby som si hľadala nejaké produkty, ktoré splnia túto cenovú reláciu a dlho som ani nehľadala - kúpila som si mejkap a korektor Healthy Mix. V balíčku bolo toho celkom dosť a bola by som za, aby sa takéto akcie organizovali aj v slovenských drogériách, pretože aj keď u nás niekedy dostanete niečo zadarmo pri nákupe nad istú sumu, nevyrovná sa to tomuto balíčku:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V balíčku FREE bola táto riasenka, 3D lesk a lak na nechty So Laque v červenom odtieni a trio Smokey tiene, čo len svojou sumou dokopy prekonávalo cenovú hladinu 15 libier. 
A to je to, tieto produkty mám doma už dlhšie, nafotené ich tiež mám už dlhšie, len nejako som na nich nerobila recenzie. V líčeniach sa objavovali, no samostatne som ich nehodnotila - teda okrem laku na nechty
Nikde v obchode som ju nevidela, no keď som sondovala po e-shopoch, zabila ma cena tento riasenky - kúpite ju aj do 4 €, čo je už za túto značku fakt WOW cena! 
Riasenka je objemová aj predĺžujúca. Obsahuje prírodné vosky pre lesk rias a extrakt z čiernych perál pre silu a výživu mihalníc. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Odkedy som skúšala riasenku Chanel Le Volume De Chanel, mimochodom, staršiu sestru značky Bourjois, som na riasenky trošku náročná a kritická. Táto sa otláča na spodné a občas aj na vrchné viečko ak nemám teda vrchné viečko nalíčené očnými tieňmi. Inak je efekt naozaj skvelý a najmä - riasenka neopadáva pod oči a drží svoj tvar celý deň. Odličuje sa mimoriadne ľahko a nijako nezaťažuje mihalničky. Aj počas líčenia a ani tesne po nalíčení som nemala pocit, žeby mi nejakým spôsobom niečo vadilo. Efekt mohol byť o čosi lepší, no keď si spomeniem na už vyhodenú riasenku od Max Factoru, ktorá sľubovala efekt falošných rias, tak táto je dokonalá :-D

Skúšali ste nejakú Bourjois riasenku?

2 komentáre:

  1. myslím, že bourjois riasenku som ešte neskúšala, ale myslím, že vytvorila celkom pekný efekt a k tej akcií...no neprekonateľná!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]