Post Page Advertisement [Top]

V nedeľu, 30.3.2014 som si objednala nejaké produkty z Dermacolu. Dôvodom bola najmä narodeninová zľava 6 € a poštovné zadarmo pri objednávke nad 11 €, takže nebolo o čom :-) A áno, existujú ešte produkty, ktoré som nevyskúšala :-D A tu sú:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako prvý skončil v košíku antistresový telový olej... z jasných dôvodov, o ktorých som písala napr. tu :-D Potom som chcela vyskúšať tekutú linku, ktorú každý tak chváli. Sypké tiene v odtieni 1 ma zaujali a podobné od Oriflame mi dochádzajú, no a lak One Coat bol poslednou voľbou. Jemnučký trblietavý odtieň, no som zvedavá, ako bude vyzerať len pri jednej vrstve :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Takže idem testovať :-)

Toto všetko ale nevysvetľuje názov príspevku. Dnes ráno mi totiž pípla SMS od kuriéra, že mi dňa 2.4.2014 doručia balíček. Tak som sa potešila. Pri odchode z práce som si na telefóne všimla zmeškaný hovor okolo 10:00 (no... keď vkuse učím, dovoláte sa mi len keď voláte vytrvalo :-D). Po príchode domov ma čakal šok v podobe balíčka Dermacol a dozvedela som sa, že to bol kuriér, kto sa mi snažil dovolať :-) Takže menší žartík v podobe expresne rýchlo doručenej objednávky :-)

Okrem toho mi dnes prišiel aj šialený mail! Ak chcete objednávať kozmetiku Dermacol, tento týždeň je skvelý nápad, pretože:
VIAC INFO TU

To sa už oplatí! :-)



5 komentárov:

  1. Krasna objednavka link je super teraz si uz idem kupovt tretiu!!! Lak krasna farba aj tienik vzera dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten olej všude slyším samou chválu, taky jej budu muset zkusit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/super-vonavy-super-playboy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne prišla ako vtip tá nechutná ružová taštička..som sa ju v robote hanbila vyhodiť..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. škoda že už som ten aprílový týždeň nestihla ... dermacol mám rada a páčia sa mi aj tie akcie čo tam mávajú :)) budem musieť viac sledovať :D

    Little from cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]