Post Page Advertisement [Top]

V decembri som si kúpila nejaké produkty od Bourjois, ku ktorým som dostala sadu zdarma. V tej sade bol aj lak na nechty, ktorý som už, samozrejme, skúšala ešte v decembri. No príspevok prišiel na rad až teraz :-) Po dôkladnejšom vyskúšaní!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lak má celkom príťažlivý obal pripomínajúci presýpacie hodiny. Mal by byť ultralesklý a vydržať až 7 dní.
Môj odtieň je 24 Rouge Escarpin.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento lak údajne obsahuje 2x viac vinylu ako obyčajné laky, a práve preto by mal dlhšie vydržať na nechtoch. Všetko však závisí aj na kvalite nechtov!
Mám rada široké štetčeky, aké nájdeme napr. v lakoch od Rimmel London, lebo pokryjú skoro celú plochu nechtu len jediným ťahom.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mám rada červenú na nechtoch, no doma máme so sestrou naozaj širokú škálu odtieňov, aj keď väčšinou sú do červeno-ružovo-bordova :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Jeho veľkou výhodou je dobrá aplikácia - lak sa nerozpíja, nerozteká a rýchlo schne. Naozaj celkom rýchlo. Nie ako laky, ktoré tvrdia, že uschnú do 60 sekúnd, a pri dvoch vrstvách schnú skoro 30 minút... :-) Tento bol dokonale suchý tak, že v nechtoch neboli žiadne odtlačky ani nie do 10 minút.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lak je pekný lesklý, ale nespozorovala som nejaký ultra žiarivý lesk ako diamant a neoslnil ma :-D Moje nechty sú v súčasnosti v dosť zlom stave, vlastne tak, ako skoro celý môj človek, ale pomaly sa dávam dokopy. 
Lak držal! Cca po 3 dňoch som zbadala prvé odlúpnutia, ale väčšinou len od špičiek a lúpanie sa nešírilo ďalej - ak som necht prelakovala, bolo to v poriadku a nič nebolo vidno, ale ide o to, že tých 7 dní mi nevydržal a použila som aj podklad aj vrchný lak. No ako hovorím, veľa robí najmä kvalita nechtov.
Lak je podľa mňa priemerný. Je veľmi pekný, to musím priznať, že Bourjois má krásne výrobky a aj účinné, ale Rimmel laky majú podobný efekt a cca za polovičnú alebo ešte nižšiu cenu. Tento si môžete kúpiť napr. na parfums.sk za 6,10 € alebo vo Fannku za 8 €, čo je na lak celkom dosť.


Mali ste nejaký lak na nechty od Bourjois?



3 komentáre:

  1. Rudý lak je můj nejoblíbenější, teď mám dva od Rimmelu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. barva je krásná, klasická červená je nej :) taky mám radši širší štětečky, třeba ten Rimmel je fakt nej. te´d mám drahý lak od Crabtree&Evelyn a má úzký a vždycky se u lakování vztekám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je pěkný, líbí se mi. Dřív jsem červenou vůůůbec nemohla nosit, nelíbilo se mi to, ale poslední rok jsem jí přišla na nehtech na chuť.. Mám laky od Bourjois a jsem spokojená, dobře se aplikují, štěteček je fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]