Post Page Advertisement [Top]

Minulý týždeň v pondelok (30.12.2013) mi domov prišla milá zásielka prvou triedou. Pozdrav od slovenskej colnice, že mi zadržali zásielku zo Švédska a mám si po ňu prísť do Košíc. K tomu mi treba okrem iných dokladov aj doklad o hodnote tovaru a zaplatení. A vtedy sa začal nonsens kolotoč. Keďže ja som už doma nebola, sestra mi napísala údaje a hneď som im tam volala. Veľmi ochotná a milá pani mi do telefónu odrapotala to isté, čo bolo v liste + že sa mám pripraviť na colný poplatok, a že si môžem počkať aj 2 hodiny. A potom som začala rozmýšľať, že prečo si v Košiciach myslia, že Švédsko už nie je v EÚ... Najprv som bola rozhodnutá ísť do tých Košíc a spojiť to s nejakými nákupmi. Osud to však zariadil inak, a tak trávim čas užívaním antibiotík a pripravovaním sa do práce. Minulý týždeň vo štvrtok som teda na colnicu do Košíc mailom poslala všetky údaje, ktoré chceli a aj potvrdenie od Strawberrynet, že ide o dar a teda, logicky, neexistuje doklad o platbe (takto som to napísala aj do mailu). Dnes som im tam znova volala a pani bola znova extrémne milá (asi majú na to školenia). Usmrkaným nosom a ťažkosťami vyslovovať nazály som jej nadiktovala všetky údaje a chystala som sa opýtať na dôvod, prečo zadržujú balík zo Švédska, keď mi stihla oznámiť, že balík už 3.1.2014 odoslali (a asi 15 minút od hovoru už zvonila poštárka). Takže sada rozjasňovačov je predsa u mňa, aj keď s kocúrkovským zauzlením a metaforickým búchaním si hlavy o stenu.
Je fakt rozkošná! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako vyzerá vo vnútri? A čo je na nej také ťuťu-muťu? :-)
Najprv detail škatuľky - zloženie, výroba a pod. :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vo vnútri bola ešte krajšia :-) PS: tá paletka je naozaj malá! Dĺžka 12 cm, šírka 3,7 cm a výška 3,6 cm :-) Takže je v hodná aj na cesty. Aká je paletka značky Fusion Beauty?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Shinebox, alebo set rozjasňovačov má tri poschodia - prvý je skôr púdrový, druhý dva sú krémové a tretie dva sú v miniceruzkách.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Denné svetlo - vonku
1- púdrový
2-3 krémové
4-5 ceruzky
nanesené prstom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Denné svetlo bez blesku vo vnútri
Zatiaľ len takto v skratke. Po používaní a dôkladnom vyskúšaní sa táto paletka ešte na blogu objaví, tým si buďte istí, keď už za mnou merala takú strastiplnú cestu :-D Túto paletku a aj mnoho iných vecí si za zvýhodnené ceny môžete kúpiť tu. Oplatí sa však sledovať akcie! Táto paletka v súčasnosti stojí okolo 24 €, no ceny sa menia každý deň, takže ak niečo naozaj chcete, určite sledujte stránku. Na jednom blogu som čítala, že si bloggerka kúpila túto sadu len za niečo okolo 200 Kč! To sa už oplatí, nie? :-) PS: doprava je zdarma (okrem parfumov). A dúfajte, že natrafíte na normálnych poštárov a nebudú si myslieť, že Švédsko nie je v EÚ :-D
Mimochodom, na škatuľke bolo napísané, že balík obsahuje kozmetiku, a že ide o DAR.

Používate rozjasňovače? Ja som mala doma len jeden - od Essence a ten používam najmä pod obočie, takže táto sada bude pre mňa rozjasňujúca výzva :-)

4 komentáre:

  1. Moc pěkné! Líbí se mi to balení rozjasňovačů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný príbeh :-) hlavne že ho máš teda doma :-) vyzerá celkom fájn :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no, dobré peripetie... já už ho viděla u pár českých holek a nikdo s tím tenhle problém neměl :-/ ale moc si ho chválily, tak tě aspoň může těšit, že to bylo kvůli fajn věci a ne nějakému bazmeku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strawberrynet som objavila pred nejakými štyrmi rokmi, ale stále na mňa pôsobí tak nedôveryhodne a priam odpudzujúco. Tam by som si nič neobjednala. Ale je fajn dozvedieť sa, že normálne funguje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]