Post Page Advertisement [Top]

Odkedy som vyhlásila giveaway, dostávala som otázky o spomínaných leskoch, ktoré môžete vyhrať. 3 z nich ostali u nás doma, dva ponúkam vám. Aké sú lesky na pery ColorSensational? Btw. mám pocit, že ide o staršiu kolekciu, resp. limitovanú cestovnú edíciu :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A tak, ako som vám sľúbila, ešte pred vyhodnotením giveaway sa tu objaví recenzia na tri odtiene:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PORADIE: 350, 160, 150

Testovala som presne tri prostredné odtiene z balenia:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lesky majú praktické balenie a v pohode si ich nanesiete aj bez zrkadielka. Pamätáte si na Royal Gloss alebo Sweet Jelly od Rimmel London? Tie voňavé lesky som milovala a boli to jedny z prvých, ktoré som dosť rýchlo spotrebovala do dna :-) A toto je čosi veľmi podobné!
ZDROJ
ZDROJ
Lesky sú celkom objemné - každý z nich má 11,3 ml. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Poďme však k testovaniu jednotlivých odtieňov:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
NENALÍČENÉ PERY
150 Freshly Sliced
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 160 Treat Me Sweet
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
350 Berry Bella
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lesky sú naozaj jemnučké, svetlučké, aj keby sa zdalo, že budú tmavé, nie sú. A toto mi práve vyhovuje. Ak chcem niečo výrazné, dám si rúž ;-) Absolútne nelepia, pery pekne kĺžu, presne taký má lesk byť. A tá vôňa/chuť! To je čosi dokonalé!!! Kto miluje voňavé a špeciálne ovocné lesky so sladkým nádychom, tak, ako ja, v týchto sa doslova nájde! Čo sa týka výdrže, tak tá je taká klasická - lesková. Ak nejete a nepijete, vydrží cca 2 - 3 hodiny. Ak však jete, zmije sa spolu s jedlom. Veľmi priaznivá bola aj cena - 13 libier (cca 15,60 €) za 5 leskov na pery - kupované v Duty Free zóne na letisku Luton/Londýn. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Myslím, že budúce výherkyne giveaway sa majú na čo tešiť ;-) Za mňa má tento lesk plný počet bodov :-)

1 komentár:

  1. najviac chcem vyskušať ten melonovy :)) a ta cena hned by som to kupila :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]