Post Page Advertisement [Top]

V stredu, 20.11.2013 to bude presne 6 rokov, čo "si navzájom lezieme na nervy" (tak nejako to povedal môj drahý :-D). Prekvapenie však chystal už tento víkend, a tak som sa tomu musela prispôsobiť ;-) Už skôr som na mojej fb stránke písala o líčení očí a teraz prišiel ten správny čas na príspevok. Čo všetko som použila a ako to dopadlo? :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Toto líčenie som si už pár krát vyskúšala a celkom sa mi osvedčilo, preto som sa rozhodla znova ho aplikovať na túto výnimočnú príležitosť.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
nenalíčené oči

Potrebujete:
- podkladovú bázu pod očné tiene (ja som použila AVON - 1)
- minerálne očné tiene (Dermacol, odtieň 06 - 2)
- penové očné tiene (Dermacol, odtieň 8 - 3)
- efektné očné tiene (Gosh, odtieň Glamour - 4)
- gélovú očnú linku (Rimmel, odtieň 001 - 5)
- objemovú riasenku (Dermacol)
- štetce na očné tiene
- vatovú tyčinku na penové tiene
- vatový tampón (položíte si ho pod viečko, aby náhodou tiene neopadli - naj tendenciu opadávať majú práve tie trblietavé efektné tiene od Gosh)

Postup:
1) Naneste podkladovú bázu na očné viečka.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
2) Naneste minerálny očný tieň na celé viečko.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
3) Do vonkajších kútikov naneste vatovou tyčinkou penový očný tieň.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
4) Naneste ligotavý - efektný očný tieň do stredu viečok. Zlatý očný tieň prežiari celý pohľad. Pod oči si podložte vatový tampón, aby ste trblietky nemali všade.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
5) Pre výraznejšie oči naneste aj čiernu gélovú očnú linku, ale iba tenkú.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
6) Naneste riasenku a líčenie je hotové ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Pridať popis
Takéto líčenie mi vydržalo hodiny! :-) Ani jeden z produktov mi oči nedráždi a všetky sa odličujú ľahko a jednoducho ;-) Na záver foto celej tváre, aj keď trošku čudné, v tej rýchlosti, čo som sa ponáhľala na bus do Prešova sa mi lepšie nedarili :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

7 komentárov:

  1. super prispevok :) a taktiez licenie. velmi ti pristanu taketo teple farby, urcite si zabodovala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Posledná fotečka je super :) Si tam hrozne zlatá *_*

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si s tým mojim leziem na nervy o mesiac kratšie :)
    Inak krásne líčenie, presne takto si chcem vedieť naniesť linku ale sa mi to zatiaľ ešte nepodarilo, vždy ju mám nejakú hrubšiu musím si to natrénovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj krásne líčenie, veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]