Post Page Advertisement [Top]

MinulÃœ tÜşdeň 21.11.2013 som poslala objednávku na stránke www.rimmel.sk. Nie, nestratila som polovicu svojej zbierky, ale niektoré novinky ma zaujali a jeden produkt ma chytil, no mám ho v tmavom odtieni. A tak som sa obdarovala :-) Ja viem, idem do LondÃœna, mohla som si to kúpiÅ¥ tam. Ale tam si chcem kúpiÅ¥ veci, ktoré u nás aÅŸ tak nedostaÅ¥ ;-) Ak mi na to zvÜši čas :-D 
Čo som si kúpila?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


v odtieni 002 Bulletproof beige. Tieniky by mali byÅ¥ vodeodolné a vydrÅŸaÅ¥ aÅŸ 24 hodín. Sama som veÄŸmi zvedavá. Odtieň je eÅ¡te krajší ako v e-shope, takéto farbičky ja mÃŽÅŸem a tieto tiene ma veÄŸmi zaujali uÅŸ odkedy sa objavili v ponuke :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
ZatiaÄŸ jedinú nevÃœhodu vidím v strúhaní, inak sa ňou kreslí dobre, je mÀkká a pekne farbí. Uvidíme po dlhÅ¡om otestovaní ;-)
verzia 003. Nie je to odtieň, je to tretí primer v poradí od značky Rimmel London, na slovenskÃœ a českÃœ trh sa dostali len dva. PleÅ¥ by mala byÅ¥ matná aÅŸ 12 hodín. Na duo mejkap a primer Stay Matte som naozaj veÄŸmi zvedavá. Konzistenciou mi veÄŸmi pripomína bázu Fix&Perfect Pro.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


v odtieni 100 Ivory, v najsvetlejÅ¡om, ktorÃœ sa u nás predáva. Mejkap uÅŸ mám vyskúšanÃœ a skutočnosÅ¥, ÅŸe som si ho kúpila v svetlom odtieni len potvrdzuje, ÅŸe som s ním bola naozaj spokojná! :-) Na testovanie som dostala odtieň 200, ktorÃœ je momentálne pre mňa nepouÅŸiteÄŸnÃœ. DetailnÃœ článok si mÃŽÅŸete prečítaÅ¥ tu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


podklad a top coat zároveň. Mal by spevniÅ¥, vyhladiÅ¥ a vyÅŸiviÅ¥ necht, tak ho momentálne skúšam. Balenie je naozaj veÄŸmi pekné - podobne ako pri laku Salon Pro - na veÄŸkom vrchnáčiku je Rimmel logo - korunka a Å¡tetček je typicky Å¡irokÃœ.

VÅ¡etky tieto vÃœrobky ma ako Agentku so zÄŸavou 15 % (beÅŸnÃœ človek má zÄŸavu 10%) stáli 16,12 €. Doručenie som mala zadarmo - pri nákupe nad 16 € si ho totiÅŸ neúčtujú. Som veÄŸmi spokojná aj s termínom dodania. Dnes je 27.11.2013 - dodanie od odoslania objednávky teda trvalo len 4 pracovné dni! :-) Zároveň nákupom v e-shope dostanete body, za ktoré mÃŽÅŸete vyhraÅ¥ balíček, premenu alebo Rimmel Shopping, ktorÃœ som ja vyhrala minulÃœ rok ;-) Verte mi, oplatilo sa! :-)

O kaşdom z tÜchto vÜrobkov si prečítate detailnejšie postrehy po dÎkladnom otestovaní :-)

KtorÜ vás zaujal najviac? :-)

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]