Post Page Advertisement [Top]

Minulý utorok som vyhlásila výsledky Rexona giveaway. Tri výherkyne sa ozvali hneď a už sa tešia zo svojich Rexon. No tri Rexony sa ešte stále sušia u mňa doma. Prečo? Ja neviem, prečo. Jednoducho výherkyne sa neozvali! A keďže prešla týždňová lehota, do kedy sa mohli ozvať, vyžrebovala som troch náhradníkov. Dúfam, že títo sa ozvú - znova budem čakať týždeň a potom žrebovať znova a znova, až kým všetky zvyšné Rexony nerozdám :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Takže vyhlasujem ďalšie trio výhercov!






Kristína Závodská, Petra Mihočíková a Swea Wialt, blahoželáám! :-) Dúfam, že každá z vás sa mi ozve - do správy na fb alebo na mail mi pošlite svoju adresu - máte na to týždeň!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]