Post Page Advertisement [Top]

Matné rúže sú hitom tejto sezóny! A aj vy môžete jeden vlastniť za necelých 5 €! Známe rúže Lasting Finish by Kate Moss už nie sú samostatné, doplnila ich kolekcia matných rúžov v prekrásnych červených obaloch. Lákalo ma to tak, ako každá iná kozmetické novinka, no najviac som sa desila odtieňov. Keďže z Rimmelu nám odtiene posielajú náhodne, predpokladala som, že dostanem tmavý, ktorý využijem maximálne tak na nafotenie. Ale šok nastal po otvorení obálky. Ja som dostala pre mňa nositeľný odtieň rúžu! A odvtedy sa ním líčim do práce a už ho stihla pár krát použiť aj sestra :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Môj prvý matný rúž :-) V krásnom odtieni 101. Na vrchnáčiku je pre Rimmel typická korunka :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zloženie rúžu je obohatené o rubínový púder a tiež ide o rúž s maximom intenzívnych farieb. Balenie je podobné ako pri klasických rúžoch Lasting Finish, akurát obrátené farby - obal je krásne červený, podpis Kate s mini srdiečkom je čierny.
Rúž mi veľmi príjemne vonia. Poďme na foto pier :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
FOTO S BLESKOM
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
FOTO BEZ BLESKU
Na perách vyzerá naozaj krásne! Sama som bola veľmi pozitívne prekvapená. Aj keď sa na prvý pohľad zdal príliš ružový, nanesený vyzeral pekne prirodzene.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
POUŽITÉ PRODUKTY: mejkap Chanel Perfection Lumiére, očné tiene Astor, riasenka Dermacol Imperial, púder Invisible fixing powder Dermacol, matný rúž Lasting Finish by Kate Moss Rimmel
Pri pití zanecháva na pohári jemné stopy, ale nič strašné v porovnaní s ostatnými (aj drahšími) rúžmi, ktoré som skúšala.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 3 HODINÁCH, jedle a pití


Zdá sa mi, že vydrží omnoho viac ako iné rúže a navyše z tejto cenovej kategórie. Keď si ho dám do práce, ešte okolo obeda ho cítim na perách, aj keď ho už vidno len náznakom, stále cítim, že tam niečo je a nepotrebujem si na pery nanášať balzam. Rúž bude v ponuke v 5 odtieňoch a kúpiť si ho budete môcť pravdepodobne v najbližších dňoch, resp. od októbra určite. A odporúčam poobzerať sa po vybranom odtieni v drogérii a následne spraviť objednávku v e-shope. Pri objednaní nad cca 14 € máte poštovné zadarmo a Rimmel nám teraz prináša mnoho nových produktov, spomedzi ktorých sú niektoré fakt vychytávky! :-)
Síce nevydrží pol dňa (ktorý rúž vydrží???), keď mizne z pier, nezanecháva také tie fliačiky, či nepríjemné stopy na perách.

+ intenzívna farba
+ pekná vôňa
+ slušná výdrž
+ hydratuje pery
+ pekný efekt na perách
+ cena

Nenachádzam na ňom negatíva. Tento rúž mi naozaj sadol :-) Iné odtiene nemám potrebu skúšať, možno ešte jeden svetlejší bol fajn, ale tmavé ja nenosím. Určite vám odporúčam vyskúšať, ak máte záujem vlastniť takúto novinku ;-)

22 komentárov:

  1. Já bych do matné rtěnky asi nešla. Bojím se, že by mi zužovala rty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm matné, ja chcem šťavnaté pery :) a to s týmto by nevyzerali

    OdpovedaťOdstrániť
  3. farbu má veľmi peknú :) a určite ti svedčí :) chcelo by to fotku celej tváričky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak toto kompletne licenie je naozaj krasne! nenapises sem, ake produkty si pouzila?

      Odstrániť
    2. Ďakujem :-)
      POUŽITÉ PRODUKTY: mejkap Chanel Perfection Lumiére, očné tiene Astor, riasenka Dermacol Imperial, púder Invisible fixing powder Dermacol, matný rúž Lasting Finish by Kate Moss Rimmel

      Odstrániť
    3. neviem, ci to bude tym svetlom alebo makeupom, ale kazdopadne toto licenie je naozaj top!

      Odstrániť
  4. já moc rtěnky nepoužívám (maximálně občas lesk nebo teď "čubíky"), ale hrozně se mi líbí její obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi sa mi páči ten matný rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nevedela by si prosím poradiť, do akej kategórie mám uložiť agenstský blog na tento rúž, keďže tam nevidím kolónku Lasting Finish Matte? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, radila som sa s babami, a každá svoj blog nahrala do témy LASTING FINISH BY KATE, aj keď to sú staré rúže.... prosto nám nevytvorili novú tému a na otázky nereagujú (asi zas nestíhajú)

      Odstrániť
  7. Ahoj, myslíš, že by tato barva mohla potlačovat žluté zuby?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi sa mi tieto rúže páčia :-) určite si takýto kúpim aspoň jeden :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééé, u nás se prodává v 8 odstínech :-) sama jsem skoupila tři :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobry den viete mi prosim poradit, kde dostanem tu 101 rimmel rúz kupit? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hm, čo som len tak náhodou hľadala, tak už je dosť ťažko zohnatelny.Takže vám asi nepomôžem.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]