Post Page Advertisement [Top]

Názov je naozaj veľmi podarený! K tejto kozmetike som sa dostala len a vďaka BioBeauty.sk, od ktorých mám vzorky nočného krému a BB krému. Jednu vzorku som vzala aj z mamkinho BioBeauty Boxu :-) Takže som skúšala naozaj poctivo, hoc by mohol zas niekto namietať, že hodnotiť produkt vyskúšaný len vo vzorkovom balení je somarina. Tento príspevok poteší všetky z vás, ktoré majú zálusk na kvalitnú Bio kozmetiku (aspoň dúfam) :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo je to vlastne Funny Bee? Mne veľa nehovorila, akurát to, že ide o kvalitnú bio kozmetiku, ktorá sa predáva na biobeauty.sk. Čo hovorí predajca o tejto značke?
Úžasná francúzska BIO pleťová kozmetika už aj u nás. Kvalitu výrobkov z radu FUNNY BEE PARIS zabezpečuje certifikát Charte COSMEBIO. 

Nové, efektívne a hravé produkty pre pleťovú starostlivosť sú vyrobené z organických rastlinných zložiek. 
Až 98 % ingrediencií sú prírodného pôvodu a 77% pochádza z BIO hospodárstva. Vyrobené vo Francúzsku. Žiaden z produktov nie je testovaný na zvieratách. 
Produkty sú balené v recykľovateľných nádobkách a obaloch. 
Čisto prírodné zloženie - namiesto klasickej filtrovanej vody sa na ich výrobu používajú čisté kvetinové vody, a ostatné rastlinné výťažky.
Tieto produkty (za takú istú cenu) sa predávajú aj v inom e-shope organicday.sk a tam som sa dočítala:
...Valérie Péri - doktorka farmácie a jedna zo zakladateľov novej organickej značky Funny Bee Paris: "...koža je živý orgán a nie je schopná bezbolestne tolerovať akúkoľvek látku... bežná kozmetika je postavená na petrochemikáliách a obsahuje látky vzdialené zdraviu a bezpečnosti, obzvlášť keď sú používané dennodenne niekoľko rokov..."

Funny Bee je určená najmä tomu kto má rád krásu, ale bez toho, aby ju vnímal ako náboženstvo...
Značka má aj vlastnú stránku, bohužiaľ, zatiaľ je len vo francúzštine, ale pripravuje sa anglická verzia ;-) Vyskúšala som nočný krémik a BB krém naozaj poctivo, aj keď boli v obmedzenom množstve :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nafotila som aj zadné strany vzoriek, aby ste si mohli pozrieť zloženie skúšaných výrobkov :-)

1. CRAZY ME
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento nočný krémik som vyskúšala v dvoch vzorkách, teda dokopy som mala k dispozícii 3 ml tohto produktu. Čo o ňom hovorí predajca?
Bio - pleťový nočný krém vyrobený z organických prírodných výťažkov z rastlín. Vyživuje pokožku tváre a krku, dodáva jej všetky potrebné živiny a nezaťažuje ju chemickými zložkami.  Obsah 30 ml Praktické balenie s pumpičkou. 

Jemný nočný krém s príjemnou prírodnou vôňou rastlinných výťažkov, z ktorých je vyrobený. 
Dodáva pleti potrebné živiny počas noci, regeneruje pleť počas spánku a ráno je pleť svieža a oddýchnutá. Krém je možné použiť aj ako očný krém na noc a eliminuje tak tmavé kruhy pod očami. Regeneruje poškodené bunky svojím špeciálnym zložením obohateným o prírodné protizápalové zložky ako je Omega 3, extrakt z ginko biloba, harmančeková voda. Zloženie podpouje mikrocirkuláciu a pôsobí tak proti opuchom. 
Ráno po pebudení bude Vaša pleť žiariť energiou. 
 Použitie - naneste na očistenú pleť pred spaním jemným vklepkaním do pokožky, aj do okolia očí.  
Nie je testovaný na zvieratách. 
Neobsahuje - PEG, parabény, silikón, phenoxyethanol, geneticky modifikované organizmy, petrochemikálie, farbivá alebo umelé parfémové prísady. 
Schválené Bio certifikátom - CHARTE COSMEBIO
Pravdupovediac, veľmi som sa obávala. Práve bio kozmetika je, napriek svojej kvalite, často tvorcom rôznych alergických reakcií na niektorú z prírodných zložiek. Ja síce nemám citlivú pleť a ani potvrdenú alergiu, ale človek nikdy nevie. Ako prvé mi udrela tá jeho vôňa. Nie je zlá, skôr zvláštna, a po dlhšom používaní aj celkom príjemná, ale nijako výrazná. Pripomína mi slabšiu medovú pomazánku :-) A ja mám med veľmi rada (keďže ujo je včelár, nie sme odkázaní kupovať ten akože med z obchodov) :-) Konzistenciu má mierne tekutejšiu, vďaka čomu nepôsobí na pleť ťažko. Nie je mastný, takže moju zmiešanú pleť vôbec nezaťažuje. Tento krémik som skúšala práve v kritickom období pred a počas menzesu, keď moja pleť vyzerá veľmi vábne a pripomína muchotrávku :-D Tie 3 ml mi vystačili na týždeň pravidelného používania, a to som si ho aplikovala aj na krk :-) Napriek kritickému obdobiu moja pleť krémik prijala veľmi dobre, až priveľmi. Žiadna zvýšená tvorba akné a aj tých pár vyrážok, ktoré sa ukázali svetu nebolo až také viditeľné a celkom rýchlo sa liečili. Neviem, či má na to vplyv tento krémik, isté však je, že pred mesiacom to bola na mojej pleti iná káva =)
Snažím sa chodiť skôr spať, aby som mala cca tých 8 hodín kvalitného spánku, no stane sa, že nemôžem spať, alebo že sa ráno zobudím ako po fláme a napriek tomu som si výraznejšie kruhy pod očami nevšimla. Pleť bola po prebudení zdravá, pekná, rozžiarená (ale nie príliš), a nie mastná. Krém som nanášala na pleť vyčistenú gélom Sébium od Biodermy. Jediné, čo mi na tom kréme vadí, a to je dôvod, prečo som si ho zatiaľ nekúpila, je jeho cena. 38 € sa mi zdá trošku veľa, ale krémik je naozaj skvelý.

2. PRETY BB CREAM
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
nechty - Better Than Gel Nails Essence
Druhým produktom, ktorý som skúšala, bol BB krém. Bol to už ani neviem koľký BB, ktorý som skúšala :-) Samozrejme, bola som zvedavá, hoci začínam mať voči BB-čkam averziu. Čo hovorí o tomto BB predajca?
Bio BB krém,  vyrobený z organických prírodných výťažkov z rastlín. Jemne tónuje Vašu prirodzenú farbu pleti. Rozjasňuje tvár a zároveň ju svojím zložením vyživuje.  Obsah 40 ml Praktické balenie s pumpičkou.

Bio BB krém s príjemnou prírodnou vôňou rastlinných výťažkov, z ktorých je vyrobený.
Pretty BB cream je výživný pleťový krém, ktorý zároveň jemne tónuje odtieň Vašej pleti. Nie je to make-up, čiže nemá silné krycie schopnosti, len dotvára prirodzenú krásu a jas Vašej pleti. Pleť je po celý deň krásne hydratovaná a má zjednotený farebný tón. 
Svojím zložením organického pôvodu je vhodný pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. neosahuje silikóny ani chemické farbivá nezaťažuje pleť a tá môže voľne dýchať. 
Nie je testovaný na zvieratách. 
Neobsahuje - PEG, parabény, silikón, phenoxyethanol, geneticky modifikované organizmy, petrochemikálie, farbivá alebo umelé parfémové prísady. 
Schválené Bio certifikátom - CHARTE COSMEBIO
BB zaujal na prvý pohľad svojou farbou - totiž bol oranžovo-biely. Najprv som ho použila s krémom Pore Refiner od Biodermy, potom som si však povedala, že ho skúsim vyskúšať len tak, veď by to malo byť niečo ako krém a mejkap v jednom :-) Aj keď som sa hrozila tej oranžovej farby, keďže BB sa nepredáva v odtieňoch, toto je jediný.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ
takto vyzerá moja nenalíčená pleť po týždni s Crazy Me. Celkom dobre aj bez mejkapu, či? :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s BB
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
komplet
očné tiene AVON, riasenka RIMMEL, sada na obočie ORIFLAME, rúž AVON, blúzka ORSAY
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po 9 hodinách bez prepúdrovania
Na pleti som cítila hydratáciu, ale nie mastnotu alebo až olejovitosť, ako sa mi to stalo napr. pri BB od Dermacol či Garnier. Bola som prekvapená, ale farebne naozaj splynul a pokožku farebne zjednotil. Krytie bolo veľmi slabučké, takže svoju prácu si odviedol aj korektor. Navyše, leskla som sa v mojej obľúbenej T zóne, takže prišiel rad aj na púder. S celkovým lookom som bola celkom spokojná, nie však nadšená. Počas dňa som sa leskla, nebolo to však nič príšerne neznesiteľné a ani výrazne nezoxidoval, za čo má plusový bod. Nezvýraznil póry, neupchal ich a vôbec som nezbadala negatívny vplyv na moju pleť. Celkovo ma upútal, ale vôbec nie natoľko, aby som rozmýšľala nad kúpou. Plné balenie stojí 29,90 €.

Z týchto dvoch si moje srdiečko získal len nočný krém CRAZY ME! Prečo Funny Bee? 98 % ingrediencií má prírodný pôvod a z toho 77 % sú prísady z ekologického hospodárstva. Kozmetika je vyrobená vo Francúzsku, nie je testovaná na zvieratách a neobsahuje žiadne parabény, silikóny a iné chemické zlúčeniny, s ktorými naša pleť statočne bojuje, aj keď si ich každý deň kydáme na seba celkom dosť. Ekologický je aj obal každého z produktov - môžete ho bez obáv recyklovať. 

Ja som navnadená! Ak by ten krém stál o polovicu menej, už ho mám dávno doma. Takto však stále špekulujem a uvažujem. Možno si ho vyžiadam na narodeniny v marci :-)

3 komentáre:

  1. Tak ja momentálne mám na sebe prvýkrát tento BB krém a som celkom spokojná. Na bežný deň je ako stvorený. Uvidíme, ako sa bude správať počas najbližších týždňov. Potom bude recenzia. Ale zatiaľ je to u mňa dosť podobné ako u teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Funny Bee mě zaujala na BioBeauty nejvíc, ty obaly jsou strašně roztomilé :) BB bych si asi nekoupila, potřebuju vyšší krytí a taky se lesknu, ale krém zní dobře! vzhledem ke snížení poštovného tam asi brzy udělám objednávku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]