Post Page Advertisement [Top]

Top produkty leto vrcholia :-) Na vlasy nesmieme v žiadnom prípade zabudnúť! Nielen slniečko, ale aj morská voda má na ne nie veľmi blahodárny vplyv, a preto je dôležité poznať správne produkty v starostlivosti o vaše vlasy a používať ich. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Do môjho letného výberu sa dostali tieto produkty:
1. Madacamia Natural Oil cestovný set - odkedy mi prišiel, málokedy používam na vlasy čosi iné a vďaka praktickému baleniu si ju môžem brať aj na výlety. Moje vlasy sú regenerované, vyživené a odkedy používam Macadamiu, vypadáva mi ich menej, a to je super! Ak považujete tieto produkty za drahšie, odporúčam vám vyskúšať aspoň olej :-) Garantujem účinok ;-) Viac o produktoch tu.

2. Taft Ultra Pure lak na vlasy - tento lak mi prišiel v balíčku ako darček za vyplnenie dotazníka. Mám rada laky na vlasy Taft, tento je super, pretože drží účes, vôbec vlasy nezlepí a navyše vás poteší aj zložením, keďže neobsahuje silikóny a ani parfum :)

3. Schauma Cotton Fresh suchý šampón - suché šampóny sú na leto ideálne, no nepoužívajte ich príliš často. Ak idete na krátky výlet do hôr a nechcete so sebou ťahať kufor kozmetiky, či nebodaj ešte aj fén (ten v lete používam minimálne, najlepšie je nechať vlasy vyschnúť prirodzeným spôsobom), použite suchý šampón. Porovnávala som dva a tento mi vyšiel ako víťaz. Viac o produkte tu.

Ktoré vlasové produkty sú vo vašej letnej TOP-ke?

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]