Post Page Advertisement [Top]

Jubilejný - 200. článok na mojom blogu bude v znamení novinky, ktorá sa mi ryje pod kožu :-) Značka Rimmel London je preslávená najmä riasenkami. Kedysi slovíčko rimmelka = riasenka :-) V súčasnosti má na slovenskom a českom trhu (s výnimkou predajne Rossmann v ČR) až 18 rôznych riaseniek a táto novinka je 19. riasenka značky. Kolekciu ScandalEyes som skúšala v dvoch variantoch - klasická oranžová a Lycra Flex v zelenom obale. Táto je iná (aj keď by sa človeku mohlo zdať, že čo ešte iné na nej môžu vymyslieť:)). V súčasnosti zovšadiaľ počúvame, že sa vracia móda 60.rokov. Retro je in (ako v tej otravnej reklame s mončičákmi :-D) a dnes už naozaj nezáleží na tom, ako sa oblečiete, nalíčite, hlavné je, aby ste sa cítili dobre a vo svojej koži.
Novinka od Rimmel London má naozaj veľmi pútavý obal, ktorý si určite v stojane všimnete :-) Čierno-biela kombinácia a slušivý nápis, to je ono! 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj kefka je iná ako pri doterajších Scandalkách! A musím už v úvode povedať, že sa mi s ňou pracovalo doteraz najlepšie spomedzi všetkých riaseniek ScandalEyes. :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kefka je klasicky dosť veľká, ale má kratšie štetinky a je v tvare presýpacích hodín, vďaka čomu sa (aspoň mne) s riasenkou lepšie pracovalo.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Prvá aplikácia, ako takmer pri každej riasenke, bola oničom. No už od druhej sa to rapídne zlepšovalo a v súčasnosti takmer inú riasenku ani do ruky nevezmem! A to je už pri asi piatich či šiestich otvorených čo povedať :-D
Najdôležitejšie je teda zdokumentovať, aký efekt má na riasach :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Skúšala som ju viackrát a vždy bez vrchnej linky, aby nebol pohľad na foto skreslený :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
očné tiene AVON True Color Berry Love bez podkladovej bázy
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
očné tiene AVON True Color Berry Love s podkladovou bázou
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
očné tiene AVON True Color Berry Love s podkladovou bázou
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
očné tiene PUPA z kazetky Clutch Mania

S riasenkou som nadmieru spokojná! Riasy predĺži, dodá objem a dá sa pekne vrstviť bez výrazného zlepenia. Navyše, na riasach ju necítiť a neopadáva pod viečko ani po celom dni. Skúšala som ju aj na svadbe, takže mám overenú aj jej výdrž :-) Predpokladám, že cena sa bude pohybovať okolo 7 €, takže nie je vôbec drahá a zrejme bude v septembri v akcii! Či už v e-shope alebo v nejakej drogérii :-) Za mňa v tejto cenovej kategórii naozaj skvelá riasenka! :-)

Čo poviete na retro boom? Oslovila vás nová riasenka od Rimmel London?

9 komentárov:

  1. hmm hmm...vypadá hodně dobře :) mám ráda takové tlusté kartáčky, ty moderní plastové mi vůbec nesedí... jestli bude akce i u nás, asi do ní půjdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite bude v akcii aj v ČR :-) predpokladám, že o taký týždeň už bude v predaji :-)

      Odstrániť
  2. ta kefka je zaujímava..a myslím,že riasi pekne vytočí :)

    inak pozývam ťa na moju giveaway :)

    pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mohla by som sa spýtať kde sa dá zohnať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. riasenka ešte nie je v predaji, bude od septembra 2013 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. naozaj ti krásne predĺžila riasy :) vyzerá zaujímavo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. už od budúceho týždňa by mala byť v predaji :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]