Post Page Advertisement [Top]

23. júla som si vďaka 50% zľave v Tescu kúpila nejaké výrobky od L´oréal. Jedným z nich bol aj mejkap True Match. Pravdupovediac, ak by nebol v zľave, určite si ho nekúpim. Nie preto, že by bol pred zľavou nejako extra drahý, ale mejkapov mám dosť :-) No za 7,83 € som veľmi dlho neváhala... už som len vyberala ten správny odtieň.
Prečo mi vôbec udrel do očí? Bežne vidím akcie na produkty, ktoré pre mňa nestoja za výraznejšie povšimnutie. Tento mejkap mi už skôr odporúčala kolegyňa, že je to jeden z najlepších, aké kedy vyskúšala a používa ho už veľmi dlho.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo tento mejkap sľubuje a ako ho vnímam ja aj napriek letným tropickým horúčavám?
Podľa popisu na stránke Pegocosmetic sľubuje:

Tento make-up vyvinuli laboratóriá L´Oréal vo väčšom množstve odtieňov tak, aby každá žena mohla objaviť ten svoj.
True Match pleť je 1,5x viac zjednocujúci ako ostatné make-upy. Pre dokonalé krytie nie je potrebné nanášať viac vrstiev.
Make-up sa dobre rozotiera a kryje nedokonalosti pleti.
Typ pleti: normálna, mastná pleť, pleť s drobnými nedokonalosťami
Vek: 20 - 55 rokov
 Ponúkaný je v širšej škále odtieňov a pôvodná cena je cca 14 €.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mejkap je v praktickom balení s pumpičkou. Obal sa mi naozaj veľmi páči, vyzerá celkom odolne. Mejkap som skúšala viackrát, no nafotila som sa až v sobotu, keď som sa líčila na svadbu kamarátky. Nestihla som nafotiť viacero krokov, no napriek tomu ste chceli recenziu :) Takže tu je :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
10:00 Nenalíčená s natáčkami na hlave :-D Vlasy som si robila podľa tohto videa, vrelo odporúčam, kočka má skvelé a jednoduché návody :) Hlavne - moje vlasy ťažko držia natočené, takýto účes mi zvládol aj skákanie na svadbe ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 16:00 Tesne po nalíčení, foto s bleskom. Mejkap sa výborne rozotieral, nezbadala som žiadne šmuhy či nebodaj šupinky.
Postup - najprv som si vyčistila pleť, potom som naniesla krém AKN fluid a počkala, kým vstrebe. Pokračovala som podkladovou bázou od Dermacolu, znova som počkala, kým vstrebe. Potom prišiel na rad mejkap. Nanášala som ho prstami pekne od stredu tváre rozotierala som do strán - nevynechala som ani oblasť vlasov a oblasť tvár-krk. Ako máte možnosť vidieť na foto - mejkap dokonale splynul s pleťou. Obsahuje síce minitrblietky, to však vôbec nebolo viditeľné, práve naopak, dodal pleti zdravší vzhľad. Pokračovala som líčením očí, obočia a pier, lícenkou a celé dielo som zafixovala púdrom od Dermacolu - POZOR pri nanášaní púdru - vklepávajte ho štetcom do tváre jemnučko, nerozotierajte, lebo si zničíte vrstvu mejkapu a vzhľad vydrží kratšie. Celé líčenie som pre istotu zafixovala fixátorom od Elf, hoci mi z toho pachu bolo zle...
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
4:00 ráno - foto znova s bleskom - na svadbe som nemala so sebou žiaden púder ani korektor a ani mejkap, takže nebola šanca upraviť si tvár. Jediné, čo som raz použila boli matujúce obrúsky od Elf. Jednoducho som fakt nadšená! V sobotu 3.8.2013 bolo fakt veľmi horúco, počas tanca sme sa poriadne zapotili, ale môj mejkap to vydržal! Aj keď mi tiekol pot z tváre, tiekol čistý, bezfarebný, mejkap sa prosto nespotil :-D Nemám čo dodať, myslím, že fotky s rozdielom 12 hodín sú viac ako 100 slov.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo všetko som použila pri líčení na svadbu?
1. set na obočie Brow Addict (Famous)
2. mejkap True Match, odtieň W3 (L´oréal Paris)
3. podkladová báza Satin make-up base (Dermacol)
4. sada štetcov (Zoeva)
5. čierna riasenka ScandalEyes (Rimmel London)
6. čierne gélové vodeodolné linky (Rimmel London)
7. fixačný sprej na mejkap (Elf)
8. rúž na pery Kate Moss 07 (Rimmel London)
9. bronzer Match Perfection 002 medium (Rimmel London)
10. lícenka Match Perfection 004 medium/dark (Rimmel London)
11. púder Invisible Fixing Powder light (Dermacol)
12. podkladová báza na očné tiene (Avon)
13. biely mono tieň 116 Wicked White (Max Factor)
14. tyrkysový mono tieň 122 Live Show (Rimmel London)

Na záver príspevku by som rada doplnila už len sumárne hodnotenie mejkapu, teda hlavného protagonistu dnešnej story :)

+ ľahko rozotierateľný
+ prijateľné krytie
+ pekná vôňa
+ prispôsobil sa tónu aj odtieňu pleti
+ dokonalé splynutie s pokožkou
+ efekt masky nehrozí
+ ani raz som sa neprepúdrovala
+ na dokonalý vzhľad som nepotrebovala ani korektor a ani nánosy púdru
+ prirodzený vzhľad pleti
+ výdrž aj v tropických horúčavách
+ výdrž cca 12 hodín a viac ako v pôvodnom stave!
+ pri tanci a horúčave mejkap nelezie dole z tváre
+ neotláča sa - nerobí fľaky na oblečení
+ mastnejšie časti tváre zmatnil, suchšie nezvýraznil
+ cena, za ktorú som ho kúpila ja - 7,83 €!!!
+ širšia škála odtieňov
+ neupcháva póry
+ pravidelným používaním nijako nezhoršuje kvalitu pleti 
+ SPF 17

- cena, ak nie je v akcii

Nemám čo dodať! :-) Mejkap je podľa mňa dokonalý už len tým, že vydržal aj v tých horúčavách a nebola som mastná :-)

Mám taký pocit, že moja misia sa aj napriek nájdeniu dokonalosti nekončí :-) Však to poznáte - produkt vám plne vyhovuje a po takom roku ho nemôžete ani cítiť. Takže určite bude aj návrat - či aj po dlhšom čase, nie len pár týždňoch považujem mejkap stále za dokonalý a či som nenašla čosi lepšie ;-) TOTO nie je reklama! Toto je realita u mňa ;-) 

16 komentárov:

  1. mozem sa opytat, v ktorom tescu si kupovala ten makeup? ja som bola v obchodnom dome v Ke na hlavnej a tam nemaju stojan loreal :-/ tak neviem ci mam skusit ist aj hypermarketu ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Tescu EXTRA (hyper) v SNV, ale napr. v Prešove v hyperku nemali vôbec stojan L´oréal, no viem, že v hyper v Ke by mal byť

      Odstrániť
    2. dakujem za odpoved, lebo minule si nieco spominala ze ides na nakupy do Ke tak som asi nejako predpokladala ze ho mas z ke...ako 14 eur za neho nedam cize ak ho nemaju v hypermarkete u nas tak na neho kaslem :) mne zatial vyhovuje dermacol - matt control ale ako skusila by som aj tento :)

      Odstrániť
  2. :) o tomto makeupe som počula už veľa chvál, najmä od dievčat na youtube, asi ho vyskúšam, už len nájsť ten správny odtieň.. a má SPF 17, máš to dokonca na tvojej fotke - makeup zozadu :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pozornej čitateľke :-) ja som mimo prevádzky trošku ;-) chyba opravená

      Odstrániť
  3. Super, vyskúšam aj ja, ďakujem za tip. Len jedna otázočka - prijateľné krytie. Teda nejaké menšie fľaky po vyrážkach by mal zakryť, však? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivujem ta, ze si sa vladala fotit aj po navrate zo svadby:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hehe, keď som musela zachytiť, ako vcelku dobre vyzerá ten mejkap aj po takej námahe :-) Fľaky po vyrážkach mi zakryl.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj ten make up vyzera dobre, chcem sa spytat, ci tento odtien golden beige nie je velmi do oranzova, mam podton pleti skor do zlta . na fotke vyzera dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, spociatku som mala pocit, ze je trosku do oranzova, ale krasne sa prisposobi pleti - ajmojej mamke sa pekne prisposobil a vydrzal celu svadbu, a to je mamka svetlejsia ako ja :-) kazdopadne, treba vyskusat tester

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento makeup som mala a bola som s ním veľmi spokojná, dovtedy mi ani jeden makeup nesadol. Tento mi nerobil ani šupinky, ani fľaky. Len ho treba niekdy lepšie rozotrieť. negatívum je pre mňa cena, pretože na denné nosenie je dosť drahý.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento makeup je moj NAJ, davam mu moju sukromnu beauty award. nesklamal ma uz niekolko rokov. mala som uz niekolko odtienov, lebo je prisposobivy, osvedcili sa mi tie znacene ako N alebo C. som klasicky slovensky farebny typ, skor bleda ako tmava. na zimu doporucujem beznej slovenskej bleduli odtien C3 alebo C2, N3 alebo N2. C- cool, N-neutral. mala som aj tento, golden beige, tiez som bola spokojna. Prisposobivost ktoru Loreal uvadza, funguje. Nanesiem prstami, potom jemnym tukanim hubkou rozotriem a prepudrujem. Robi skoro bezchybnu plet. Urcite skuste! Zdraví Miška. P.S. Neskusala som nejak extra vela makeupov, ale taka spokojna som este nebola, ako s True Match. Zatial sa mu vyrovnal iba Estee lauder double wear light. Ale myslím ze true match je este o kusok lepsi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za taký obsiahly komentár :-) Čo sa týka porovnania L´Oréal a Estée Lauder, tak L´Oréal vyhráva jednoznačne už len na cenu, viac z vlastnej skúsenosti povedať nemôžem :-)

      Odstrániť
  10. Vyskusala som a cakala som teda viac ale nie je uplne zly, paci sa mi jeho lahkost na pleti. Odtien W3 mi teraz ked este nie som opalena absolutne nesedi ale nastastie som mala len vzorku. Inak velka skoda ze u nas nemaju odtiene W1 a W2 tie by mi teraz sadli myslim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tento make up ani podla mna nie je zly ale na notine maju teraz Lancôme Teint Idole Ultra Wear a ten je rozhodne lepsi - kryje a neupchava pory a vydrzi cely den uplne v pohode

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]