Post Page Advertisement [Top]

:-D Ako som už spomínala na mojej fb stránke, od 1.8 do 15.8 som mimo domu, jednak nás čakajú dve svadby a jednak nás čaká posledná letná dovolenka. Prístup na pc však mám a takisto mám so sebou aj foťák a kreditku :-D Dnes pri návšteve Prešova som cielene išla do Exisportu - majú tam celkom dobré zľavy, ja som chcela badmintonovú sadu (áno, viem, že som si minulý týždeň pri badmnintone vyvŕtla členok a stále krívam, ale... badminton milujem :-D) len za 14,99 €. No a zašla som aj do Fann... znova cielene :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tie dve  minivecičky, to sú očné tiene ;-) No nie sú rozkošné? :)
Na e-shope Fann som videla niektoré produkty v zľave. Milá pani predavačka (naozaj bola veľmi ochotná!!!) mi poukazovala všetko a ja som sa rozhodla pre dvojicu Max Factor - L´oréal Paris.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Tieniky Max Factor (za 2,90 €) sú biele, odtieň 116 Wicked White, majú šrúbovací uzáver. Sú to moje prvé MF púdrové tiene :)
 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tieniky L´oréal Paris (za 3,99 €), odtieň 154 Rosy Quartz, majú o čosi luxusnejší obal aj dizajn a vybrala som si odtieň, ktorý sa podľa mňa hodí ku všetkém :) Sú jemné, ale efektné.

 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Dostala som aj členskú kartičku do Fann (áno, som maniak aj na členské kartičky :-D), ale určite ju využijem :-)
Keď tiene poriadne otestujem, bude článoček na blogu :) Pekný prvý augustový deň vám prajem ;-)
 

 

2 komentáre:

  1. Kraaasne tieniky tesim sa na recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja sa teším na používanie :) jedny som dnes vyskúšala a vyzerajú zaujímavo

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]