Post Page Advertisement [Top]

Postupne začínam skúšať produkty, ktoré mi prišli v edícii Just Married! Ladyboxu. Na tento rúž sa zvrhla spŕška kritiky. Nie preto, že by bol zlý, nekvalitný alebo neviem čo. Práve kvôli údajnej personalizácii. Ako som spomínala, v dotazníku mám vypísaný odtieň prirodzená telová alebo ružová a myslím, že toto je ďaleko od reality, bohužiaľ. Áno, viem, že človek je tvor omylný, ale mohli si dať trošku pozor. Pre mňa je to takto ťažko využiteľný odtieň, aj keď rúž je... no veď čítajte ďalej ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balenie sa mi zdá luxusné, no nepríjemný šok nastal po otvorení - áno, mám odtieň 32 Rouge Rayonnant.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Firma Yves Rocher uvádza, že ide o novinku. Naozaj, pretože rúž som v ich katalógoch ešte nevidela. Čo tvrdí firma o rúži?
Dlhotrvajúci rúž sa perfektne nanáša vďaka textúre s hydratačnými účinkami, ktorá zafarbí Vaše pery nežnou ružovou alebo sýtočervenou farbou. Podľahnite neodolateľnej zmyselnosti rúžu Grand Rouge, ktorá dokonale spája intenzívne farby s jemnou starostlivosťou o pery.

Rúž Grand Rouge obsahuje olej z kamélie - elixír, ktorý vyhladzuje a regeneruje* pery. Pery sú po nanesení rúžu rozjasnené a majú mladší vzhľad. Naše rúže neobsahujú karmín z červca, lanolín, minerálne oleje ani zložky živočíšneho pôvodu. 
Predbežná cena rúžu je 12,90 € (ak nie je v akcii), čo je celkom dosť. Vyskúšala som ho. Aký je?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na nanášanie som použila štetec od Zoeva. Nanášal sa výborne a mohla som si pekne regulovať sýtosť farby.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
SLABŠIA VERZIA
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
SLABŠIA VERZIA
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
INTENZÍVNA VERZIA
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
INTENZÍVNA VERZIA
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
poriadne sa otláča na pohár!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 2 HODINÁCH, JEDLE A PITÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 2 HODINÁCH, JEDLE A PITÍ
Po perách doslova kĺže, tak ľahko sa nannáša :-) Po 2 hodinách vyzeral tak, že by som si ho vedela predstaviť na každodenné nosenie. Našťastie, štetčekom na pery a leskom na pery sa dá mnoho korigovať, rúž je však aj napriek tomu dosť intenzívny. Nezdalo sa mi, žeby vysušoval pery, práve naopak, pôsobil pekne hydratačne.
Nádherne vonia, to je obrovské plus! Pripomína mi to lesnú zmes ;-) Nepovažujem ho však za veľmi dlhotrvácny, taký klasický - nezvládol žiaden dotyk úst s ničím :-D (pohár, príbor, jedlo, frajer... :-D). Naozaj to nie je zlý rúž, len ten odtieň.... :/

+ vôňa
+ konzistencia
+ aplikácia

- výdrž
- odtieň
- cena

Rúž je fajn (naozaj neviem predýchať ten odtieň...), ale keď ho porovnám napr. s rúžmi od Rimmel z kolekcie Kate Moss, ktoré stoja cca 3-4 €/kus a sú efektom podobné, tak nie je o čom... ;-)

Skúšali ste rúže od Yves Rocher?

8 komentárov:

  1. Ja som si ho kúpila za neviem 230kč? Tak nejak a spokojná moc nie som, krásne vonia, vybrala som si super odtieň, len pery akoby trochu vysušuje:/ Musím už vyskúšať tie rúže od Rimmelu, furt sa k tomu neviem dopracovať:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je neporovnatelne lepší ako Rimmel. Rimmelácke rúže sa mi vidia vysoko preceňované. Nemajú takmer žiadnu výdrž, sú málo hydratačné...teda pokiaľ ide o Lasting Finish a Kate Moss kolekciu. Hydra renew su obstojne.

      Odstrániť
    2. Za seba môžem povedať, že Hydra Renew sú nič moc, nič nevydržia a dokonca mi pery vysušujú.

      Odstrániť
  2. být tebou tak zkusím nanést nejdřív balzám..dělám to u všech rtěnek a pak nevysušují. Co se odstínů týče,mě přišla taková malinová a když přetřu lehce po rtech, tak to tak hrozné není :) i s tmavými rtěnkami se dá pracovat tak, aby nevypadaly příliš vyzývavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nevysušuje pery :) písala som v príspevku, že ho môžem zjemniť leskom...

      Odstrániť
  3. Nahodou sa mi ten odtien na tebe paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na osekanej fotke, na ktorej mám len pery, aj mne :-D v realite však nie :/

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]