Post Page Advertisement [Top]

V súčasnosti mám doma dve podkladové bázy pod očné tiene - tú od Elf a od Avonu, o ktorej bude dnešný príspevok.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balenie je naozaj veľmi pekné! Produkt najprv musíte vybrať zo škatuľky a potom na vás vykukne milý téglik.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Táto báza vyzerá de facto ako minimejkap :) 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza aj po otvorení vyzerá ako penový/krémový mejkap. Má o čosi tmavšiu farbu ako báza od Elf. Nanášať ju môžete buď prstami alebo štetčekom, ja uprednostňujem prsty.
Aká je? Vydrží? Testovala som ju na očných tieňoch od Rimmel Glam´Eyes, ktoré bez bázy vydržia naozaj málo.
Ak ju porovnám s Elfom, tak má väčší objem a zdá sa mi lepšia v tom, že nezasychná hneď po nanesení, nevznikajú záhyby a viečko nepôsobí sucho. Počas testovania a ani po dlhodobejšom používaní som nezaznamenala žiaden negatívny vplyv na oči či nebodaj náznak alergie.
Testovala som ju s týmito tieňmi:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tiene samotné dlho nevydržia a na očiach sú takmer nespoznateľné. Ako to dopadlo s použitím podkladovej bázy?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ BÁZY
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
S BÁZOU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
S BÁZOU
Po nanesení vidno, že báza zanechala na viečku akýsi svetlý film. Keďže je krémovejšia, aplikácia tieňov bola rýchlejšia, tiene neopadávali pod viečka.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Báza je naozaj perfektná, teda aspoň mne stačí :) Používam ju už dlhšie, hlavne keď chcem, aby mi líčenie vydržalo od rána do večera (do ďalšieho rána :-D) teda najmä na oslavy, ako napr. pri tomto líčení.
Som veľmi spokojná, určite je lepšia ako podkladovka od Elfu, už len tým nanášaním. Čo sa týka výdrže tieňov, sú na tom rovnako, avšak pri Elfovi hrozí, že si vytvoríte záhyby na viečku. Je o čosi drahšia ako Elf -  cca o 1 €, no podľa mňa sa oplatí vyskúšať!

Bez podkladovej bázy pod očné tiene to na oslavách ani neskúšajte ;-)

4 komentáre:

  1. Primer nepoužívam ale tiene vyzerajú super. ;)
    Pozývam na Zelenú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já mám bázi od Dermacol, je dobrá, ale musí se nanášet opatrně, jenom trošku, jinak dělá žmolky. mám stíny Bourjois a samotné taky nevydrží skoro nic, za dvě hodiny jsou dole

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež ju mam a s om s nou spokojna :) podkladove bazy su podla mna top produkty a zaklad celeho ličenia..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež ju mám, včera som si ju kúpila :) A som s ňou spokojná, ikeď musím povedať že na prvý pohľad ma prekvapila svojou veľkosťou...teda skôr "malosťou" :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]