Post Page Advertisement [Top]

Milujem balzamy na pery! Takmer v každej kabelke mám okrem jedného lesku na pery aj jeden balzam (predsa len, keď mám rozpustené vlasy a zafúka vietor, lesk je nielen na perách, ale aj vo vlasoch a následne aj všade kde by som len nechcela). Zaujali ma nové balzamy na pery od Dermacolu a potešilo ma, keď som sa dozvedela, že si jeden budem môcť vyskúšať:)
Môj balzam je tento:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na výber však máte až zo 6 druhov:
foto - www.dermacol.sk
foto - www.dermacol.sk
Podľa obrázku mám vôňu melón. Aký je balzam na pery a oplatí sa využiť akciu 1+1? :)
Balzam sľubuje:
- neodolateľnú vôňu
- jemné sfarbenie
- výživu a regeneráciu pier
- SPF 15
- bez parabénov

Po prvom otvorení som ešte nevedela, že mám melónovú vôňu :) Hneď ma však úžasná vôňa nadchla, pripomínala mi skôr banánové želé ako melón, ale aj napriek tomu je to dokonalá vôňa a mám chuť ten balzam zjesť :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balenie je naozaj veľmi pekné a srdiečkový dizajn je úchvatný, ale nezdá sa mi veľmi praktický. Keď som balzam vysunula trošku viac a chcela si ho naniesť na pery, zdalo sa mi, že je labilný, a teda mohol by sa zlomiť. Navyše, po opakovanej aplikácii sa vrch srdiečka otupuje a zahýna smerom von.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Farbí naozaj jemnučko, ale ak nepoužijete zrkadielko riskujete, že bude balzam aj tam, kde nemá byť :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
NA RUKE
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Jemne farbí, a tak sa aj otláča na pohár.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balzamy zväčša nemajú nejakú extra dlhú výdrž na perách. Vlastne takmer akýkoľvek produkt, ak jete, pijete a prípadne sa aj bozkávate vám z pier zmizne :) Po 2 hodinách síce farba už takmer viditeľná nebola, no účinok som ešte cítila :)
PO 2 HODINÁCH
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V skratke - Aký je balzam od Dermacolu?

+ nádherná vôňa
+ pekná jemná farba
+ hydratácia
+ zloženie (oleje, bez parabénov, SPF 15)

- nevydrží hodiny
- tvar sa mi zdá síce pekný, ale nepraktický

Suma sumárum je to fajn balzam. Samostatný za 2,99 € je trošku drahý, ale v akcii 1+1 za 2,99 sa určite oplatí! 

Skúšali ste balzamy na pery Love Lips od Dermacolu? Ak nie, tak určite využite akciu v e-shope :)

8 komentárov:

  1. Krásna farba určite si ho kúpim aj ja :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. trocha nepraktický ale vyzerá sladko....inak u nás som nikde v obchode tieto balzamy nevidela rovnako ani rúže :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tie som ešte nikde nevidela. Ten tvar je fakt pekný, aj ked ako píšeš nepraktický. Ale nalákala si ma na ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hm, mne sa pozdávajú tie príchute, ale trocha ma odrádza tá labilná tyčinka. A ešte to, že farbí. Akosi nemám rada farbiace balzamy. No príchute sú až priveľmi lákavé... Jáj, je to ťažké :)
    Mne sa však zdá, že som ich už videla na dvoch rôznych miestach na Slovensku. Píšem, že sa mi zdá, lebo niekedy mám veci tak napozerané na nete, že už neviem, čo je realita :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u nás je to taky, přemýšlím nad sadou jahoda a višeň. barví pěkně a já si stejně pusu přetírám každou chvíli, takže by se mi to ani nestihlo setřít :D a vypadají strašně hezky!

    Little Gem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Baby lips od Maybelline je navlas to isté :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mas pekny odtien...ja mam odtien amor..recenzia TU :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]