Post Page Advertisement [Top]

Áno, dala som si predsavzatie. Ale sestra veľmi chcela šaty, vraj na matury :) A tak sme s ocom sadli do auta a išli. A ako to býva, samozrejme som neobišla naprázdno, ale zas som to ani veľmi nepreháňala ;-)
Zálusk som si robila na očné tiene a tekutú linku Miss Sporty a na tabletku do kúpeľa Kneipp. A nejako sa na mňa nalepili jedny šaty, ktoré na vešiaku vyzerajú horšie ako na mne :) :)
V DM drogérii som využila 25 % zľavu len za 35 bodov.
A čo som nakúpila?

Dvoje tieniky z kolekcie Studio Colour Mono - odtieň 110 Sense (vľavo) a 111 Tender (vpravo). Tieniky obsahujú minerály. Zatiaľ som ich skúšala len na ruke a efekt sa mi veľmi páčil. Pôvodná cena za kus 1,59 € - so zľavou 25 % stáli jedny tiene len 1,19 €/kus :).
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Takisto som sa ulakomila na čiernu tekutú linku z kolekcie Studio Lash, odtieň 001 Extra Black, keďže mi pomaly tá z Rimmelu, ktorú som používala roky vysychá. Zatiaľ sa mi páči, uvidíme, aký efekt bude na očiach. Pôvodná cena 2,49 € - po zľave cena 1,87 €.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zháňala som aj balzam na pery a do očí mi udrel tento. Balenie má ako Labello, ale cena je nižšia - len 1,49 €. A najlepšie na tom je, že aj efekt má ako Labello, takže ak chcete naozaj dobrý balzam na pery za málo peňazí, odporúčam Baleu :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V  košíku v DM mi okrem základných vecí skončila aj šumivá tableta do kúpeľa Kneipp Eukalyptus, ktorá je vhodná proti chrípke, nádche a prechladnutiu - za 1,19 € a chystám sa použiť asi tak o 10 minút - takže keď toto budete čítať, ja budem ležať vo vani so šumivou tabletkou proti nachladnutiu :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


A kúpila som si ešte aj šaty :-D Keď som videla v Orsay akcie... začala som nosiť nánosy šiat sestre do kabínky a jedny ulahodili aj môjmu oku. Zľava z 42,50 € na 25 €. Na vešiaku sú síce pokrčené a nevyformované, ale na mne vyzerajú super ;-) A dokonca o číslo menšie, aké som si kupovala doteraz!! 38mička mi sadla ako uliata ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PREDNÁ ČASŤ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
ZADNÁ ČASŤ

Síce som si sľúbila, že si kozmetiku nekúpim, linka mi však dochádza a tieňov nikdy nie je dosť :-D áno, toto bola obhajoba nákupnej maniačky.

1 komentár:

  1. tak tuto očnú linku mám a kupila som si ju práve na tvoju rada... a musím uznať, že je super. ľahko sa nanáša aj keď nie som veľmi skúsena ale nerobim si krivoľaké linky ale pekné rovnučké a tiež dlho vydrží bez zmeny ... a hlavné poztiívum je cena :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]