Post Page Advertisement [Top]

Dnešný príspevok bude o lesku na pery, ktorý je na našom trhu už od júna 2009 a ako Rimmel Agentky sme ho testovali už v máji, takže už to budú 4 roky a dosiaľ som nemala lesk, ktorý by bol lepší. Vinyl Gloss a Vinyl Max sú super, ale Stay Glossy je jednoducho naj. Mala som viacero odtieňov, no najbližší mi je 160 STAY MY ROSE.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Reálny odtieň
Píšem o ňom síce až teraz, to však nemení môj názor, práve naopak, len sa v tom utvrdzujem. Aký je tento naj lesk, ktorý vyhlasujem za TOP výrobok?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
farba je svetlejšia kvôli blesku
Má krásny dizajn, a hoci nejde o žiadnu novinku, myslím, že zaujme už na prvý pohľad. Aplikátor je hebučký a vďaka jeho špeciálnemu tvaru sa nalíčite kdekoľvek a kedykoľvek aj bez zrkadielka.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Testovala som lesk naozaj dlho (roky :-D) a dôkladne. Aj po 4 hodinách som mala pekné lesklé pery. Jedenie a pitie ho však skolí (tak, ako každý iný lesk, ktorý som kedy skúšala). Navyše sa o pery aj stará a strach z vysušovania pier nie je namieste ;-)
Táto farba je super, pretože je takmer nude, a to mám ja rada, keďže preferujem skôr výraznejšie oči, ale už ste si na mojom blogu mohli prečítať aj o ružových perách, ktoré sa mi páčia.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Lesk je super, lebo:

  • na perách vydrží dlho (ak nejete a nepijete)
  • jedno balenie vydrží dlho
  • pery sú pekné a vyživené zároveň
  • obsahuje jemné trblietky
  • vôňa je príjemná
  • cena - kúpite do 5 € ;-)
Stay Glossy je jediný lesk, ktorý som spotrebovala až do samého dna, aj keď mám vždy najmenej 5 leskov a balzamov na pery, ktoré používam súčasne :) resp. v každej kabelke jeden (no a to je určite viac ako 5 :-D).

Skúšali ste lesk Stay Glossy? Ak nie, určite odporúčam! Nebudete sklamané ;-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]