Post Page Advertisement [Top]

Postupne som používala produkty z môjho prvého Senzaboxu a na rad prišiel aj sprchovací gél od Rituals.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V boxíku som mala 50 ml balenie sprcháčika, ktorý si získal moje srdce. Vôňa Yogi Flow - teda indická ruža a sladký mandľový olej mi priniesla dokonalý relax. Sprcháč pripomína gély na holenie - pri kontakte s pokožkou sa začne gél meniť na penu, a ak ho potriete v rukách, tak budete mať kopec hustej a voňavučkej peny.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Toto minibalenie mi vydržalo cca 6 - 7 osprchovaní sa. Plné balenie má 200 ml a stojí 199 Kč (teda cca 8 €), čo je za sprchovací gél dosť, ale raz za čas sa naozaj oplatí rozmaznávať svoje zmysly a mať zo sprchovania relaxačný zážitok. Tento a aj iné produkty nájdete na oficiálnej stránke www.rituals.cz

Skúšali ste Rituals? Keby stáli menej ani iný sprchovací gél nepoužívam :)


2 komentáre:

  1. Já jsem s ním byla strašně spokojená, měla jsem stejnou vůni jako ty, v první chvíli jsem si říkala, že to není nic moc, ale pak jsem si ji zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že toľko, čo stojí, sa mi zdá za sprchovací prípravok veľa :(

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]