Post Page Advertisement [Top]

Alebo ako mať krásne upravené nechty ani nie za 10 minút a vyzerať, akoby ste práve prišli od manikérky :)

Jednoducho použite celonechtové nálepky. Len čo som uvidela ponuku v Yves Rocher, hneď som si robila zálusk. A ako správna maniačka (zlá, zlá, ktorá má plné skrine kozmetiky), som si objednala aj celonechtové nálepky od VHC. No za necelé 4 € ako poradcovská cena.. nekúp to ;-)

V mojom košíku skončili konkrétne tieto:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V ponuke však majú viacero druhov. Chcete vidieť viac? :)
Krásne sú naozaj všetky:
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
foto: www.vhc.sk
Predposledné si kúpila moja sestra a tie posledné som si kúpila ja. 

Aplikácia je úplne jednoduchá, keďže som ju zvládla aj ja a na prvý krát bez strát na nechtoch či nálepkách :-D Stačí sledovať pokyny a riadiť sa nimi ;-)

Nechty nesmú byť nalakované a musia byť čisté a suché. Potom vyberte vhodnú nálepku a nalepte na necht.  Poriadne pritlačte, aby nálepka dokonale priľnula. Zahnite a zvyšok odstrihnite, necht aj s nálepkou upravte pomocou pilníka (ja som použila papierový - drsnejšou stranou, aby pekne zarovnal hrany nechta a nálepky). Prelakujte priesvitným nadlakom (ja som použila nadlak od Mary Kay) a hotovo :)

Vždy som si myslela, že nechty takto vydržia pár dní a nálepky, ktoré som mala z drogérky mi vydržali len dva dni. Tieto mám na nechtoch už piaty deň a vyzerajú dokonale! Je super počúvať od 16 ročných študentiek komplimenty typu: "Waaw, pani učiteľka, aké máte super nechty. To ste si sami spravili?" :) A vidieť ich zdesený výraz, keď odpoviem, že áno, sama a trvalo to cca 10 minút ;-)

Nálepky zvládli predveľkonočné upratovanie, zapínanie gombíkov, umývanie vlasov, lúpanie citrusov a vôbec každodennú rutinu na jednotku!

Vrelo odporúčam a určite si ich ešte kúpim a použijem na nejakú príležitosť.. pretože vždy, keď sa chystám na nejakú oslavu, nechty sa mi nejakým spôsobom poškodia :-D teda buď mi nechce uschnúť lak, alebo sa mi odštiepi lak z končekov, no určite to poznáte :) S nálepkami nič také nehrozí a priesvitný nadlak od Mary Kay schne naozaj rýchlo!

Najlepšie je, že ak máte kratšie nechty - ako ja - môžete jednu nálepku použiť na dva nechty, a tak ušetríte nálepky ;-) mne tak zostalo na ďalšie použitie 13 nálepiek z 20-tich :) teda som na 10 prstov použila len 7.

Nevýhoda je trošku v cene, ale zas nie je to vec, ktorú plánujem používať denne a teraz som si krásne otestovala, čo všetko vydržia. Tipujem, že sa budú ťažšie odstraňovať (tak, ako aj tie drogérkové, ktoré som skúšala ako prvé).

Suma sumárum je to lacnejšie ako gélovky, určite menej škodlivé a zvládnete to aj samy doma ;-) A aby som nezabudla - foto na nechtoch:

1. tesne po
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

2. po 5 dňoch (!!!)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po čase sa mi vďaka manuálnym činnostiam začali tie miništvorčeky z končekov olupovať, ale aj napriek tomu vyzerajú tie nechty super, nie? :) 

Ja som nadmieru spokojná. Sestra má vcelku (teda žiadne lepené ozdoby ako ja) a držia jej bez náznaku odlupovania :)

Práve dnes (18. 4. 2013) mi došli ďalšie a iný vzor a hneď som ich musela vyskúšať. Tentoraz som na 10 prstov použila len 6 nálepiek, takže šetrím :-D A sú podľa mňa ešte krajšie ako tie moje prvé.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Nalákala som vás alebo ostanete pri klasických lakoch na nechty?


7 komentárov:

  1. Výdrž 5 dní a nevidno skoro vôbec žiadne opotrebovanie? Akože naozaj waw - z tých všetkých rôznych vzorov by som rada skúsila tie zlato sivé.Ak by mne vydržali celkovo nechty 5 dní bol by to veľký zázrak, pretože mne sa lak olúpava už tretí deň. A Katka je to obrovský rozdiel od tých čiernobielych čo si mala "minule". Bloggerka_Danka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie čiernobiele boli klasika z drogérky a boli také tenšie, tieto sú hrubšie - na dotyk akoby gélovky :) a fakt sú super :) kolegyne sa smejú, že určite doma nič nerobím s rukami :-D

      Odstrániť
  2. Jako nálepky pecka, ale ta aplikace... Mohla jste si dát práci aspoň s očištěním okolí nehtů od průhledného laku.. Nemluvě o tom, že máte každý nehet zapilovaný jinak... No.. Vždycky je co zlepšovat...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nikdy som o sebe netvrdila, že som dokonalosť a nič nie je lepšie. btw. existuje aj niečo ako olejček na nechtové okolie, takže nie všetko, čo sa leskne, musí byť priehľadný lak na koži

      Odstrániť
  3. aj ja mam tie nalepky od nich,ale tie cierno-biele s tymi kamienkami kde tu, a su fakt SUPER, mozem potvrdit, mne vydrzali 14 dni, a to som si v rukaviciach umyvala vlasy, riad tiez v rukaviciach umyvala (pre istotu) a vsetko zvladli. mas ich krasne a nevsimaj si negativne komentare,tie tu vzdy boli, sú a budú:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam tie bledunkoruzove s čiernymi kvetinkami a vzormi, a aj mne vydrzali dlho, ci na nalakovaných alebo nenalakovaných nechtoch

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Raz si ich pribalila v giveaway, ktorú som bohužiaľ nevyhrala. A tak som si kúpila na skúšku sama, kvietinkové. Neviem prečo, ale vydržali mi tiež necelý týždeň, čo ma sklamalo. Pretože pri normalnom lakovaní mám pokoj dva týždne. Ale ak naozaj nemáš čas, tak sa náramne hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]