Post Page Advertisement [Top]

Na našom trhu je rúž z kolekcie Kate Moss s jej podpisom už od novembra 2011. Ide o dlhotrvajúci krémový rúž, ktorý je obohatený o čierne diamanty, vďaka ktorým zaručuje jasné, žiarivé a intenzívne farby. Balenie je tiež veľmi elegantné - matné čierne, na vrchnáčiku typický znak Rimmel London - korunka a červený podpis Kate s malinkým srdiečkom. Tieto rúže sú nesmierne populárne a majú aj byť pre čo :)
Doma mám 6 odtieňov, z toho aktívne používam 3. O ktoré ide? :)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Denne používam odtiene 03, 05 a 07. 01 a 02 sú tmavšie a vhodné skôr na večer, avšak ja si líčim skôr výraznejšie oči. Odtieň 04 je pre mňa vhodný maximálne tak na karneval alebo ako tmavofialová linka. 
Aký je rúž od Kate Moss?
V ponuke je 10 odtieňov (z toho nechápem odtieň 04 a 015 - (málo)kto si rúžuje pery tmavofialovým alebo sivým rúžom...) za 4,59 €, pri nákupe cez e-shop máte 10 % zľavu ;-)

Nádherne vonia! Každý jeden :) Na perách mi vydržal bez náznaku rozmazania sa cca 3 hodinky. Keď som čosi zjedla alebo vypila, rúž zmizol rýchlejšie. Teda má naozaj super pigmentáciu a je jemný krémový. Pery aj hydratuje, takže balzam už nebude potrebný :) Milujem tento rúž, najmä nude odtiene.

Tip ako líčiť pery: najprv naneste na pery púder alebo podklad (mejkap, BB krém). Potom naneste prvú vrstvu rúžu (buď rovno rúž alebo štetčekom, už ako to vám vyhovuje). Následne pery odtlačte do papierovej vreckovky a prepúdrujte. Naneste ďalšiu vrstvu rúžu a môžete prejsť aj vrstvou lesku. Pery tak budú farebnejšie omnoho dlhšie a celý look bude intenzívnejší ;-)

Tento príspevok bude viac o fotkách, takže teraz si môžete prezrieť detailné foto jednotlivých odtieňov v balení a na perách ;-)

nenalíčené pery
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

01 Rouge Noir

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


02 Pink Polish

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!



03 True Nude

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!



04 Vamp It!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


05 My Real Pink

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


07 Nude Mauve
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Moje najpoužívanejšie sú 03 a 07, ale aj 05. Máte aj vy rúž Lasting Finish by Kate Moss od Rimmelu? 




















11 komentárov:

  1. Ja viem, že dať na pery make-up a zafixovať púdrom je trik na dlhšiu výdrž rúžu, ale ja by som to nezniesla. Skúšala som to raz a mať make-up na perách mi prišlo dosť bléé...hneď som to musela umyť....ale 5 a 7 sa mi páčia, no a názor na tú fialovú mám asi podobný ako ty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám 03 a chcem skúsiť aj ďalšie. Isto jeden z najlepších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám odstín 03, 04 a 012 a jsem z nich nadšená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám doma 14. Našla som tento rúž v jednej poľskej drogerke a keďže som u nás na 14-ku ani nenarazila vzala som ju. Som spokojná s odtieňom, je to trochu silnejší ako 3-ka, nekričí a zvýrazní pery. Ešte vhodná kontúrka a je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nauč sa líčiť pery, vyzera to velmi zle, keď je hlavne pri tmavšom odtieni rúž za perami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvedomujem si, že to vyzerá otrasne a nikdy som nič iné netvrdila. Nepoužila som vtedy kontúrku, no od tej doby, čo bol príspevok uverejnený prešlo veľa vody a takéto do očí bijúce chyby sa snažím nerobiť (nielen na blog, ale aj v reálnom živote). Niektoré z týchto rúžov sú už spotrebované a fialový som vyhodila, pretože som ho dlho nepoužívala a na žiadnu crazy party som sa nechystala.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]