Post Page Advertisement [Top]

Čiže fixačný sprej na mejkap. Kúpila som si ho po tom, čo som sondovala rôzne recenzie, niektoré pozitívne, iné menej pozitívne, ale niet nad vlastnú skúsenosť. A keďže sa blížila kamarátkina svadba a sestrina stužková, táto vecička prišla úplne vhod!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Trošku mi trvalo, kým so sa ho poriadne naučila používať... predsa len, striekať si sprej na nalíčenú tvár... :)
Ale naučíte sa.
Obsahuje upokojujúce zložky - aloe vera, zelený čaj a uhorku. Okrem toho vraj aj vitamíny A, C a E.
Takže ako sa s ním pracuje a čo dokáže?
Jeho najvýraznejšou nevýhodou je "vôňa" - smrdí totiž po rybacine, ale nie tak príjemne ako ryba, ktorú jete, ale ako ryba vyhodená v smetnom koši... ten zápach nie je veľmi intenzívny, no je... toto je asi najhoršia vec, no vedela som, do čoho idem, lebo mnoho recenzií spomínalo práve túto rybacinu... Po cca 10tich minútach to už na tvári necítiť.. teda aspoň ja som necítila :)
Strieka sa z cca 30 cm vzdialenosti. Majte pri tom zatvorené oči a bude lepšie, ak si spojíte pery.
Na foto bude moja sestra :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Skúšala som aplikovať fixačný sprej všelijako - na už celkom nalíčenú pleť, ale potom som zistila, že lepšie je, ak to urobím takto: najprv nanesiem podkladovú bázu pod mejkap, potom samotný mejkap a nalíčim si aj oči (okrem riasenky!). AŽ POTOM SI MEJKAP ZAFIXUJEM SPREJOM! Počkám minútku - dve, kým sprej na tvári uschne a potom sa dolíčim - púder, riasenka, rúž a lesk.
Mám overené, že takto vydrží mejkap omnoho dlhšie :) 

Vrelo vám môžem tento sprej odporučiť. Nájdete ho na stránke elfkozmetiky za skvelých 4,49 €! Jedno balenie vydrží neskutočne dlho! :)

Skúšali ste už fixačný sprej? :)



2 komentáre:

  1. Ako dlho s nim vydrzi makeup?
    Caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to dosť individuálne. Mamke a sestre vydržal celú stužkovú. Mne s mojou mastnejšou pleťou vydržal takmer do konca akcie, ale cca po 5 hodinách som sa prepúdrovala

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]