Post Page Advertisement [Top]

Ja - milovník leskov na pery a nude odtieňov rúžov som sa dala na experiment :) Pre mňa spojenie femme fatale znamená najmä červený rúž a čiernu linku (teda čo sa týka dekoratívnej kozmetiky). Mám doma pár odtieňov rúžov, ktoré stáli doposiaľ ďaleko vzadu na poličke a začala som po nich siahať. Tento konkrétny príspevok bude o troch z nich - o rúži od Rimmel London Lasting Finish, odtieň 046 Metallic Shimmer, o rúži od Mary Kay z luxusnej kolekcie, odtieň Regal Red a o červenom rúži z kolekcie Kate Moss Lasting Finish by Kate, odtieň 01 Rouge Noir.
Ako to dopadlo? Jeden budem nosiť každý deň! S ostatnými dvoma mám ešte stále trošku problém... ktorý je ktorý? Sledujte ďalej ;-)

Takto vyzerajú moje pery a´la natural

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

1. Rúž od Rimmel London

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Takmer každý Rimmel produkt má typickú korunku - logo značky:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Rúž má jemné trblietky, celkovo nie je až taký červený, avšak pre mňa - milovníka nude - aj toto bol výrazný skok :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Rúž na perách - vyzerá celkom prirodzene. Na perách vydrží pár hodín - ale zaručene ho zlikviduje bozkávanie, jedenie a pitie, ako takmer každý produkt na pery :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento odtieň som schopná dať si na seba aj každý pracovný deň bez obáv, aby si o mne nemysleli, že som si  pomýlila udalosť :) Odporúčam všetkým, ktoré sa boja red odtieňov, alebo chcú skúšať postupne. Cena cca 4 - 5 €.

2. Rúž od Mary Kay

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento je v luxusnom balení aj v papierovom obale. Pekne vonia a na perách vydrží o čosi dlhšie ako spomínaný rúž od Rimmelu. Odtieň je naozaj červený, krvavočervený. Pre mňa trošku príliš, ale v slabej vrstve je na večer aj u mňa znesiteľný. Na deň však nehrozí.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Farba je naozaj sýta. Cena cca 15 - 20 €, čiže cca 3-4násobne viac ako rúž od Rimmelu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Oba rúže sú skvelé. Rúž od Mary Kay som dostala ako predplatiteľka Emmy. Sama by som totiž toľko peňazí za rúž zrejme nedala. Oba rúže prešli testom, oba sú krásne, no pre mňa je nositeľnejší ten od Rimmelu, práve pre to, že nie je až taký ostrý. Uznajte, veď pre milovníka nude odtieňov je to riadny skok! :) Snáď sa odvážim raz aj na Mary Kay v plnom prevedení :)

3. Rúž z kolekcie Kate Moss od Rimmel London
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj tento rúž má typickú Rimmel korunku na vrchnáčiku.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Odtieňom je veľmi podobný rúžu od Mary Kay. Vydrží cca rovnako dlho ako predošlé dva rúže. Z kolekcie Kate Moss mám svojich miláčikov - odtiene Nude 03 a 07.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Cena za tento rúž - cca 4-5 €, čo je neporovnateľne menej ako za rúž od Mary Kay, pritom kvalitou sú na tom cca rovnako.

Čo pre vás znamená spojenie femme fatale?




1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]