Post Page Advertisement [Top]

O tomto kréme som už písala. Bol skvelý! Keď mala DM drogéria akciu (bronzový víkend), vyslala som sestru a kúpila mi oba krémiky dokopy za 6,29 €, čo je úžasná cena :) A keďže zložky spomínaného krému mi robia dobre, rozhodla som sa vyskúšať aj denný.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Denný má trošku jemnejšiu konzistenciu ako nočný, ale účinky rovnaké. A moja pleť sa po ňom neleskne. Počas prázdnin nepoužívam mejkap každý deň, teda skôr výnimočne, väčšinou iba keď idem do spoločnosti, a tento krém chráni moju pleť pred mrazom. O dôležitosti nočných krémov som už písala vo vyššie spomenutom príspevku, ale len pre istotu . dodávajú pleti počas noci potrebnú výživu a ak sa už teda rozhodujete medzi nočným a denným, skôr vám odporúčam nočný, ale ideálne by bolo mať oba! :)
Takže keď sa mi minú, určite si ich zaobstarám znova! :)

Ktoré sú vaše obľúbené nočné a denné krémy?

1 komentár:

  1. Ahoj,
    v našem dotazníku jsi uvedla, že bys nám ráda pomohla s propagací výzkumu o tajemných kosmetických boxech (Senzabox, Ladybox...). Moc Ti děkuji, za tento krok. Bohužel jsme nikde nenašly Tvůj mail, tak píšu sem. Mohla by ses mi ozvat na mail, pokud máš i nadále chuť s námi spolupracovat? Díky
    Ivet (villonka17@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]