Post Page Advertisement [Top]

Rimmel takmer každý mesiac prichádza s nejakou novinkou. V novembri nás prekvapí vynoveným make-upom Match Perfection. Na obrázku vidíte všetky tri verzie pokope, avšak pokiaľ mám dobré informácie, tak nový (napravo) nahradil oba dva vľavo. Navyše, všetky 3 sú odtieň 103 True Ivory. Nie, fotka neklame, tieto make-upy sa naozaj farebne odlišujú a nový je najsvetlejší.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


 Make-up si nanášam na ruku, lepšie sa tak prispôsobí teplu tela a rozotieranie je ľahšie. Tento je však extra tekutý, čo mi spočiatku vadilo, ale zas rozotieranie je o to jednoduchšie.

Čo tento make-up sľubuje?
- prispôsobenie sa tónu pleti
- precíznejšiu a sviežejšiu farbu pleti
- umožňuje pokožke dýchať
- chráni pokožku vďaka SPF 18
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na prvej foto som bez akýchkoľvek líčidiel. Akurát som použila zmatňujúce mlieko Optimals a podkladovú bázu Fix and Perfect Pro od Rimmelu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na foto č. 2 mám na pleti nanesený make-up. Make-up mi vytvoril akoby jemnú masku, čo mi vadí, ale po prepúdrovaní už dojem masky moja pleť nebudila ani na foto ani v skutočnosti :)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Posledná foto - komplexné líčenie. Keďže som sa trošku leskla, potrebovala som make-up prepúdrovať púdrom Stay Matte odtieň Transparent.

Spĺňa?
Pokožke sa prispôsobí a aj ju rozjasní. Bez náznaku mastnoty mi na pleti vydržal od rána (cca 6:40) do obeda, čo je dosť slušná výdrž, ale okolo toho obeda už boli viditeľné známky make-upovej masky :/ Zakryje aj menšie nedokonalosti, na výraznejšie kruhy pod očami a vyrážky však budete potrebovať korektor.

Celkovo som s týmto make-upom spokojná. Pre mňa je lepší ako staršie verzie.

Skúšali ste ho už? :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]