Post Page Advertisement [Top]

Táto riasenka je stále novinka, hoci je na trhu už cca od augusta, veď ešte môžete vidieť v telke podľa mňa veľmi podarenú reklamu s Georgiou May Jagger. 

Nemáte šancu prehliadnuť ju v stojane Rimmel - je veľká a jej farba vám udrie do očí! A ak ste ju ešte nevideli (o čom pochybujem), tak sledujte ďalej!



foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Jej obal nie je jediné, čo je fakt škandálne obrovské. To isté očakávajte po otvorení:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!!!
No ale poďme k tomu najdôležitejšiemu - jej efektu. Riasenka toho nasľubovala dosť, napr.:
- škandálny objem
- zachytenie aj tej najjemnejšej riasy

Ale spĺňa to? Na našom trhu je už veľmi veľa rôznych značiek a riaseniek, ktoré čosi podobné sľubujú. Niektoré sú drahšie, iné lacnejšie. Rimmel patrí do cenovo prístupnej kategórie, táto riasenka stojí v e-shope   cca 6 € a máte na výber z troch druhov: vodeodolná, extrémne čierna a klasická (to je tá, o ktorej píšem ja).

oko bez riasenky. Foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!!!

Musím povedať, že spočiatku som bola nesmierne sklamaná. Bola to doslova hotová katastrofa! Mihalnice som mala celkom zlepené už len pri prvej vrstve a o objeme sa mi ani nesnívalo.  Veď posúďte samy:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!









Po 4 takýchto dňoch som jej chcela dať definitívne zbohom, keď nastal zlom. Krásne predĺžené vrchné aj spodné mihalnice... a ten objem - no takmer ŠKANDÁL! Odvtedy ju používam takmer každý deň a som s ňou nadmieru spokojná. Foto povie za seba viac:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čiže - nezahadzujte ju! A to platí pre všetky riasenky. Dajte jej šancu tým, že ju rozpoužívate. Ak ani potom nebude podľa vašich predstáv, tak to už asi nenapraví. Kvôli prvým 4 dňom jej teda nemôžem dať 100 % Like, ale odporúčam! Rada by som v budúcnosti vyskúšala aj variant extreme black!

Skúšali ste už ScandalEyes riasenku? Boli ste spokojné? Dajte mi a mojim čitateľom vedieť!!!  =)

3 komentáre:

  1. řasenku scandal eyes mám a používám každý den :) naneštěstí mám ale extrémně rovné řasy a bez kleštiček se už vůbec nelíčím. Bohužel ale vždy jakoby "podklad" používám řasenku od maybelline, jako jediná mi totiž dokáže udržet ty řady natočené. po jiných mám pocit, že to natočení jakoby "spadne" a řasy se zase narovnají. takže vždy použiju maybelline a potom scandal eyes :) a přesně jak píšeš ty, první tři čtyři dny jsem litovala, že jsem vyhodila peníza za tuhle řasenku, byla jsem na sebe naštvaná, ale potom jsem se jakoby naučila s ní pracovat a jsem ráda, že jsem ji po prvním použití nevyhodila vztekle do koše :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto riasenku som si zaľúbila hneď po prvom použití :D Je skvelá

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]