Post Page Advertisement [Top]

Už dlhšie som sa chystala napísať o tomto super pomocníkovi. Kúpila som si už skôr cez stránku www.elfkozmetika.sk za super cenu, momentálne je trošku drahší, no aj tak sa oplatí - 1,99 €, odtieň Neutral.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Podkladová báza je v praktickom balení s aplikátorom, vďaka ktorému nemáte šancu takmer nič pokaziť. Nanášate klasicky ako očné tiene, chvíľku počkáte, kým uschne a potom nanášate tiene. 



 Myslím, že fotky to povedia lepšie, ako siahodlhý text, ktorý aj tak málokto číta... takže poďme na to :)

nenalíčené oko. foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

podkladová báza na viečkach. foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
použila som tieto tiene 514 Metalic Pearls od Rimmel London. foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

nanesené tiene + tekutá čierna linka od Rimmel London. foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

otvorené oči. foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené
Pre porovnanie - fotka s líčením, na ktoré som použila tie isté tiene, ale bez podkladovej bázy ELF:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Myslím, že rozdiel je viac ako viditeľný. Báza naozaj spôsobila takú dokonalú pigmentáciu! A mám to vyskúšané pri všetkých práškových tieňoch. Takéto líčenie vydrží viac ako 12 hodín!!! No nekúp to!

Skúšali ste podkladovú bázu pod očné tiene? Boli ste spokojné? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]