Post Page Advertisement [Top]

O tom, ako sa opaľovať účinne a zdravo ste už iste čítali kade-tade. Nuž, zdravé opaľovanie neexistuje. Pred pár rokmi som kašľala na ochranu a myslela som si, že bez krému ma chytí rýchlejšie. Skončilo sa to skoro katastrofálne (viac si môžete prečítať na mojom osobnom blogu).

Možno viete, možno nie. Pokožku je lepšie pripraviť na slniečko, a preto cca mesiac-dva pred letom začínam brať betakarotén vo forme toboliek.
Natierať sa krémom, olejom a pod. je potrebné aj keď neplánujete svoje telo nechať vypekať sa na pláži či na balkóne. Aj pri takej prechádzke či horskej turistike sa pokožka môže nepekne spáliť. Vy si tú bolesť možno nezapamätáte. Vaša pokožka si však pamätá všetko.



foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mám rada opaľovacie prostriedky, ktoré podporujú zhnednutie. V tomto odseku sa budem venovať práve porovnaniu dvoch z nich - Garnier Ambre Solaire (SPF 15) a Nivea Protect and Bronze (SPF 20).

(Na foto je aj ochranný krém na tvár od Garnier, SPF 50+, vhodný aj na turistiku.)


GARNIER:
* sprej - ľahko sa nanáša
* má olejovitú farbu a ani vôňa nie je veľmi príťažlivá
* olejovitá konzistencia - ľahko sa rozotiera, ale zanecháva mastný film a nie vždy sa poriadne vstrebe do pokožky - potom bude ležadlo, deka či uterák fľakatý, a to určite nechceme
* zhnednutie naozaj podporuje - používala som ho celé minulé leto a opálenie mi vydržalo
* svoj účinok spĺňa, ale vadí mi tá vôňa a mastnota
* objem: 150 ml

NIVEA:
* sprej - teda sa rovnako ľahko nanáša
* má bielu farbu a vôňu o čosi príjemnejšiu ako Garnier
* mliečno-krémová konzistencia - ľahko sa rozotiera a aj vstrebáva. Nezanecháva žiaden mastný film a po vstrebaní sa môžete bez obáv aj obliecť.
* podporuje zhnednutie - používam ho toto leto a plánujem aj naďalej :)
* objem: 200 ml

V mojom miniteste teda vyhráva Nivea.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Foto - moja kompletná výbava:
- tabletky Betakarotén s biotínom od GS (mala som už aj od Wallmarku - rozdiel nevidím, akurát tieto sa cenovo vyplatili viac - boli v akcii, a účinkujú aj pri regenerácii pokožky - oplatí sa objednať na stránke GS klubu, pri vyššej objednávke neplatíte poštovné a často majú nejaké akcie)
- sprej na opaľovanie Nivea Sun Protect and Bronze
- krém na tvár Garnier Ambre Solaire SPF 50+
- sprej po opaľovaní Avon After Sun


Ak sa už idete cielene opaľovať a používate prípravky na opaľovanie, používajte aj prípravok po opaľovaní. Pokožku upokoja, dodajú jej vitamíny (konkrétne tento Avon je s vitamínom C a má vodovú konzistenciu - rovnako aj farbu) a udrží opálenie dlhšie v pôvodnom stave :)


Viem, že už pár týždňov to na Slovensku (a zrejme aj v okolitých štátoch) vyzerá, že je leto už za nami, ja však verím, že ešte tie slnečné dni zažijeme. Alebo snáď pri plánovanej dovolenke moje tipy oceníte :)

2 komentáre:

  1. Mne sa vysmazat na slnku nechce,priam ma to otravuje, preto nasadim pred letom betakaroten a sup do solarka este pred sezonou, teda od maja uz chodim hneda. Potom sa mi uz ani do toho solarka chodit nechce, kedze farbu mam :D Minule leto som 1x pouzivala samoopalovaci gel na udrziavanie opalenia a bola som spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám zas nejaký taký prirodzený rešpekt voči solárku.. aj preto, že mám viac znamienok...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]