Post Page Advertisement [Top]

Nivea je klasika. Nepoznám domácnosť, ktorá by nemala aspoň jeden modrý výrobok. A tak som si svoju zbierku rozšírila o jeden regeneračný nočný krém (v akcii ho kúpite aj pod 5 €, čo je výborná cena).
obrázok zo static.zlacnene.sk

obrázok z www.nivea.sk

















Krém ma zaujal už svojim zložením - Bio argánový olej a Bio aloe vera. Je vhodný pre všetky typy pokožky a dokonca aj pre alergikov. Ja sama mám citlivú pokožku so sklonom k akné, a tento nočný krémik mi veľmi vyhovuje, pretože moju tvár správne vyživí. Mohlo by sa zdať, že je mastný, a teda na mastnú pokožku nie je vhodný, ale ak to nepreženiete s množstvom, nezanechá žiaden mastný film a pokožka bude ráno vyzerať zdravšie.
(Ja osobne mám radšej nočné krémy, pretože pokožka v noci prijme viac ako cez deň. Toto je aj ďalší dôvod, prečo NIKDY, ale naozaj NIKDY nechoďte spať bez odlíčenia!!!!)

Sada Pure and Natural už nie je až taká novinka - ja tento krém používam od konca marca aktívne a tipujem, že mi ešte také minimálne dva týždne vydrží = 4 mesiace používania - a môžem čestne prehlásiť, že mi pomohol.


obrázok zo stránky www.oriflame.sk



V tomto roku sa mi asi 2x objavila silná vyrážka, vďaka ktorej mi opuchla polovica tváre (naposledy sa mi to stalo 2 dni pred promóciami.. super, nie?).
Vtedy si dávam obklady z čajovníkového oleja - na vatový tampón nakvapkám olejček a prelepím leukoplastom - obklad mením podľa potreby. väčšinou 2x do dňa, a teda čajovník pôsobí na postihnuté miesto 24 hodín denne.
Čajovník môj problém vždy vyrieši a vrelo ho preto odporúčam.

Avšak, moju pokožku úplne zdevastuje - vysuší, až sa tvoria šupinky - a na to ako balzam účinkuje nočný krém od Nivey.










Okrem toho sa nočný Nivea krém chváli 95 % obsahom prírodných zložiek a je BEZ:
- parabénov
- silikónov
- farbív
- minerálnych olejov.


Donedávna som používala jeden krém na všetko. Dnes už radšej uprednostním výživnejší nočný krém a pod makeup väčšinou iba bázu od Rimmel London, prípadne ľahký denný krém.

Používate nočný krém?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]