Post Page Advertisement [Top]

Nepatrím medzi ľudí, ktorým peniaze padajú z neba a verte, ani môj frajer nie je synom žiadneho politika či bankára. Preto si vždy rozmyslím, kam dám svoje peniaze (hoci som ich vo svojom doposiaľ študentskom živote nezarobila až tak veľa).
Svoju prvú "značkovú" (nemám rada toto slovo... ale neviem, ako inak to nazvať) vôňu som vyhrala =) Išlo o sadu Moschino I love love a odvtedy som si povedala, že sa teda oplatí trošku si našetriť a kúpiť si jednu poriadnu vôňu, ktorá aj vydrží a na oblečení ju cítim aj po dlhej dobe nenosenia. Pracujem s Oriflame, a tak som si často kupovala vône tam. Ok - niektoré sa mi veľmi páčili a aj cena bola lákavá. Ale výdrž - nesmierne slabá, prepadák!!!

Pre porovnanie - cca 30 ml vôňu v Oriflame / Avone / drogérii kúpite za 5,90 € - jej účinok je asi taký, že po hodinke - dvoch môžete siahnuť do kabelky a navoňať sa znova. 1 ml vône vás vyjde cca na 0,2 €.
100 ml vôňu z parfumérie (internetovej alebo kamennej), ktorá vydrží (aj jednu z tých, o ktorých budem písať ďalej) kúpite za cca 25 - 30 € (podľa značky, samozrejme, niekedy však majú výrazné zľavy). 1 ml vône z parfumérie vás tak vyjde na cca 0,25 - 0,3 €. 
Cenový rozdiel nie je až taký výrazný, ale účinok áno.



Našli ste na stránke internetovej parfumérie lákavú cenu, ale bojíte sa riskovať, že sa vám vôňa páčiť nebude? Tak si ju neobjednávajte! Najprv zájdite do kamennej parfumérie (kde zvyknú byť ceny o čosi vyššie ako v internetových predajniach) a čuchajte. Pozor, aby ste nečuchali v krátkom časovom intervale rôzne vône, lebo váš noštek z toho bude mať akurát tak pekný chaos. Až keď budete presvedčená, sadnite ku počítaču a klikajte =) a potom už len vytúžene čakať na kuriéra alebo poštára a roztrhať balíček od samej radosti :)

Oplatí sa kupovať väčšie balenia - ja mám rada 100 ml - sú cenovo výhodnejšie. A ak už máte tú svoju vysnívanú vôňu istú a chcete ju len pre seba, nevadila by vám iba obyčajná biela krabička bez obrázkov, kúpte si tester. Ten je väčšinou ešte lacnejší =)

Odvtedy som ich poskúšala už viacero. Snažila som sa urobiť aj rebríček mojich top vôní, aj keď niekedy je ťažké povedať, ktorá by bola na ktorom mieste a prečo. Rada totiž vône striedam - podľa nálady, podľa príležitosti, podľa ročného obdobia, atď. :) V lete preferujem sviežejšie. V zime ťažšie.

Takže ten môj rebríček:


Zatiaľ absolútnym víťazom u mňa je... poprosím fanfáry:

1. LANVIN, Marry Me!
foto z www.notino.sk
cena za 75 ml balenie - 25 €
Zložila by som ódu na túto vôňu, ak by som vedela skladať ódy... Jej názov vystihuje to, čo som k nej cítila, keď som ju prvý krát zacítila... Marry me! (Vydaj sa za mňa!). Ani som nemusela odpovedať, moje čuchové bunky to urobili za mňa. Používam ju v každom ročnom období. Je pre mňa zatiaľ dokonalá jednička vo svete vôní. A ten obal.. mašlička, luxusný flakónik.. no nemilujte ju! Ide o Eau de Parfum - a teda koncentráciou najsilnejšia z vôní v tomto zozname. Práve (20. 8. 2012 o 13:30) mi prišlo druhé balenie a som z nej stále rovnako paf :)


2. MOSCHINO, I love love
foto z www.notino.sk
cena za 100 ml - 25 €
Moja prvá sa dostala na druhé miesto (Lanvinka ju pokorila). Je svieža, hravá (presne ako ja  :D). Mojej krstnej (a aj mne) veľmi pripomína vôňu od Dolce a Gabbana Light Blue. Mala som ju už dvakrát (keďže rada vône striedam, je to jej česť:)). 


3. DAVIDOFF, Cool Water Pure Pacific Limited Edition 2012
foto z www.notino.sk
cena za 100 ml - 33,90 €
K tejto lahôdke som sa dostala len nedávno a bude mojím verným spoločníkom počas celého leta. Je veľmi svieža, podobná klasickej Davidoff Cool Water, ale predsa odlišná. Nezaujala ma na prvý strek, ale čím dlhšie sa s ňou moje čuchové bunky spoznávali, tým vernejšie jej ostali. 


Ostatné vône už komentovať nebudem, len uverejním ďalšie priečky vôní, ktoré som skúšala a zaujali ma natoľko, aby som im venovala priestor v mojom blogu pri TOP vôňach :)



4. AVRIL LAVIGNE, Wild Rose
foto - www.notino.sk
cena za 50 ml - 25,70 € (balenie obsahuje aj prstienok - je tesne pod uzáverom) :)


5. JESUS DEL POZO, Halloween

foto - www.notino.sk
cena za 100 ml - 24,30 €


6. JESUS DEL POZO, Ambar
foto - www.notino.sk
cena za 100 ml - 23,20 €

Uvedené ceny sú orientačné. Rôzne parfumérie majú často akcie na nejakú značku alebo aj sezónny výpredaj. A tak si môžete aj tieto vône uchmatnúť za nižšiu cenu =) stačí len pozorne sledovať akcie :)

Ak je pre vás táto suma stále vysoká (žiaľ, platy na Slovensku, a na našom chudobnom východe ani nehovorím, sú stále extrémne biedne, aspoň nás - bežných ľudí), skúšajte šťastie v súťažiach! Ja som takto vyhrala viac vôní, a vďaka tomu som si niektoré následne aj kúpila.
Skúsiť šťastie môžete aktuálne napr. v súťaži Eva vôňa roka, alebo aj časopis EMMA ponúka vôňu zadarmo - v ankete Kozmetický objav roka!

Tak vám teda držím palce. Potom sa pochváľte, ak vyhráte práve v týchto dvoch súťažiach :)

A čo váš rebríček vôní? Ktorá je vašou srdcovkou a prečo? Podeľte sa so mnou! Možno nabudúce vyskúšam práve vôňu, ktorú ste mi odporučili!

3 komentáre:

  1. Ja používam vôňu Poeme Lancome, parfums.sk tam je cena 60e. Je veľmi krásna, vyzývavá, luxusná ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mojou favoritkou je halloween fever =)ale tiež aj novinka halloween blue drop...síce je trosku drahšia cca 50 euro ale stojí to za to 100ml ... možno také malé mínus má za to že je to modrá toaletná voda a niekto kro si strieka vonavku na oblečenie by s tým mal asi problém pre flaky ktoré následne vznikajú... môžem odporučiť pre krásnu vônu(jasmín škorica citrus) tieto vône v nej asi najviac podla mna cítiť a skutočne vydrží dlho nevyprchá po pár hodinách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lanvin Marry me! som mala uz dvakrat, je to krasna vona, vhodna na leto. Mojou srdcovkou su ale vone od Chloe, momentalne mam doma 3- Chloe Eau De Parfum Intense, Chloe Love Eau Florale a Chloe Eau De Fleurs Lavande.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]