Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lesk na pery od Rimmel London s najväčším aplikátorom. Odtieň 101 Legend.





foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aplikátor je fakt veľký :) Môžete si pozrieť aj porovnanie rimmeláckych aplikátorov. Zo začiatku mi tým trošku spôsoboval problémy, nevedela som nájsť mieru a vždy som si naniesla priveľa lesku. Takže ho treba poriadne otrieť! :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na prvej foto vidíte pery bez líčenia.







foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Po nalíčení - pery sú jemne zväčšené, lesk totiž obsahuje kyselinu hyalurónovú, vďaka ktorej pery mierne "spuchnú" a tým sa opticky zväčšia. Lesk tiež obsahuje krásne trblietky.
Ako vidíte, tento odtieň je úplne svetlučký, a tak sa hodí ku každému líčeniu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Táto foto je po 3 hodinách od nanesenia lesku. Vidno ešte náznak lesku, pery stále nie sú suché.




U mňa má svoje pevné miesto =). A páči sa mi aj jeho vôňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]